Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, od kilku dni szukam pomocy. Mianowicie, jakiś czas temu, zmieniałem nr konta do wypłat z dotychczasowego na konto zagraniczne (Revolut). Po jakimś czasie Revolut zaczął współpracować z polskim bankiem i dostałem numer konta z polskim IBAN. Postanowiłem zmienić go raz jeszcze, bo wiadomo- szybsze wypłaty z allegro itp. I tak od ubiegłego tygodnia- zmieniam nr konta do wypłat na ten z polskim IBAN, wysyłam opłatę weryfikacyjną (wymagają 1.01pln a u mnie min.kwota to 8pln ale o tym wielokrotnie informowalem), po czym dostaję inf zwrotną,że dane, które podałem na allegro są niezgodne z danymi bankowymi. Proszę mi wierzyć- sprawdzałem milion razy każdą jedną kropkę,spację itp. Nie ma żadnej różnicy w danych! Jednocześnie na moje prośby do supportu o wskazanie tych różnic- nie mam odpowiedzi. Umawiałem już wielokrotnie rozmowy telefoniczne (praktycznie co godzinę codziennie!),wysłałem setki wiadomosci i nadal nie wiem gdzie leży problem. Opłat weryfikacyjnych kolejnych też zrobiłem mnóstwo. I teraz schemat od tantego tygodnia się powiela- zmieniam dane do wypłat, robię opłatę weryfikacyjną, zostaje odrzucona bo niezgodne dane, piszę maila, dostaję odpowiedz i prosbe o przeslanie wyciągu/potwierdzenia dokonania opłaty,wysyłam,cisza. Umawiam rozmowe z przedstawicielem allegro- dzwonią, pytają o wyciąg/potwierdzenie, grzecznie obiecują rozpatrzenie sprawy, proszą o przejście na maila. Tak więc wysyłam kolejny raz te same papiery, dostaję(lub nie) informacje z prośbą o cierpliwość i koło się zamyka. Zdjęcia dowodu osobistego tez wysyłałem.
Nie wiem juz co jeszcze mogę zrobić, kolejny dzień nie mogę wypłacić swoich pieniedzy,bo polityka allegro mi na to nie pozwala, jednocześnie nie potrafiąc wskazać co jest nie tak.
Jeżeli ktos ma jakies pomysły to byłbym bardzo wdzięczny za każdą pomoc.
@palec1, widzę, że udało Ci się wypłacić środki. 🙂
Tak. Kolejny raz zamówiłem rozmowę telefoniczną z konsultantką allegro. Uzyskałem informację, że moje przelewy weryfikacyjne (wysłałem ich kilka)doszły do operatora PayU, jednak wynik weryfikacji poznam ok. Godz 14.00. Poprosiłem o telefon zwrotny w tej sprawie.
Finalnie okazało się, że na wysłanych przeze mnie wyciągach oraz potwierdzeniach przelewów były moje dane,zas u operatora PayU były dane mojego banku (a raczej fintechu Revolut). Nie było możliwości, by u mnie się to wyświetlało. Pani konsultantka wyjaśniła jednak sprawę z operatorem i ostatecznie mój numer konta został zmieniony, a możliwość wypłaty środków zatwierdzona od razu.
Z tego miejsca bardzo chciałbym podziękować Pani Annie [edycja], która okazała się chyba jedyną kompetentną pracowniczką, na jaką miałem szczęście trafić przez te kilka dni, ponieważ całą tą sytuację można było wyjaśnić wcześniej; Pani Anna jako jedyna wytłumaczyła mi na czym polega problem z rozbieżnością danych, jako jedyna oddzwoniła na moją prośbę o informację i udzieliła fachowej pomocy.
@palec1, dziękuję za Twoją odpowiedź. Przykro mi, że sprawa była tak długo wyjaśniana. Natomiast dopilnowałam, aby nasza konsultantka dowiedziała się o Twojej wiadomości. 🙂 Miłego dnia!
A może jakiś namiar na Panią Anię, bo też się ponad dwa tygodnie męczę.
@irek1400 dowiaduję się czy są jakieś wieści od operatora w Twojej sprawie. Wrócę tutaj z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
EDIT: napisaliśmy do Ciebie w sprawie nr 24771186.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
mam to samo walczę od dwóch dni z allegro ouruchomienie wypłat i konta firmowego. Mając konto prywatne na allegro podałem konto do wypłat na revolut z problemami tak jak u ciebie zatwierdzili te konto ,owszem te sprawę również prowadziła Pani Ania( chyba jedna kompetentna konsultancka w Allegro)jako ze mam do wystawienia ponad 30000 aukcji postanowiłem przejść na konto firmowe(jednoosobowa działalność gospodarcza)operator płatności nagle stwierdził ze revolut jest be mam zrobic przelew z konta litewskiego ( a teraz hit) konta litewskiego do którego nie mam dostępu bo konto z którego mam przelać opłatę należy do revoluta.Krew mnie zalewa ,zastanawiam sie nad przejsciem do **piiip** ,tam przynajmniej bezproblemowo jest
@pszemko74 Przykro mi, ale decyzja o weryfikacji konta do wypłat nie należy do nas tylko do operatorów płatności, z którymi współpracujemy. W przypadku Twojego zgłoszenia operator poprosił o wykonanie przelewu z rachunku LT*848, a nasz pracownik Ci tę informację przekazał. Nie my tutaj możliwości większego działania.
tak ze tylko te konta nalezy do revoluta ,do mnie nalezy te drugie konto lt ,pozatym w we wt nie było problemu z weryfikacją konta a we czw nagle jest?czegos tu nie rozumiem bo dane sie nie zmieniaja
@pszemko74 To już kwestia, którą musisz wyjaśnić z naszym pracownikiem w korespondencji mailowej.
tłumacze mu od wczoraj,o on nadal swoje
Mam ten sam problem. Mógłbyś wyjaśnić jak ci się udało zweryfikować konto
nie udało mi sie zmienic konta na revoluta odopusciłem ,nie bedę walczył z debilami ,musisz codziennie łaczyc sie z czatem moze trafisz na panią Anię wtedy masz gwarancje załątwienia sprawy