anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Program antywirusowy blokuje możliwość wejścia na stronę Allegro Lokalnie

MAMY ROZWIĄZANIE!
maldawid
#8 Zapaleniec#

Witam, nie mogę się zalogować na allegro lokalnie, na komórce działa, na laptopie nie.

Proszę o pomoc, dziękuję.

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30
Client:44052296
#21 Demiurg#

@maldawid podaj więcej szczegółów. Jaki system, jaka przeglądarka, wyłączałeś antywirusa, czy działa zwykłe allegro?

oznacz moderatorów
maldawid
#8 Zapaleniec#

przeglądarkę mam chrome, zwykłe allegro działa. miałam kiedyś taką samą sytuację, ale naprawili, było coś z antywirusem, nie znam się na tym kompletnie. Dziękuję za zainteresowanie.

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@maldawid Cześć. Czy pojawia się jakiś komunikat? Czy wpisujesz poprawne dane? 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
maldawid
#8 Zapaleniec#

Tak wpisuję wszystko dobrze, komunikat pojawia się, że witryna nieaktualna.

oznacz moderatorów
maldawid
#8 Zapaleniec#

przepraszam- pisze że witryna nieosiągalna

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@maldawid Wyczyść pliki cookies lub sprawdź, czy możesz się zalogować na swoje konto w innej przeglądarce. Następnie Spróbuj zalogować się na zwykłym Allegro: https://allegro.pl/logowanie lub przez ten link https://allegrolokalnie.pl/auth/allegro

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
art_models
#7 Wielbiciel#

u mnie również nie działa od wczoraj - od godzin nocnych, pojawia się komunikat Avast. To już nie pierwszy raz na Allegro lokalnie- zazwyczaj znikało po 2 dniach , bo ingerencji moderatorów,  szkoda że mam aukcje, których nie mogę licytować ;( av.jpg

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@art_models A masz powiązane ze zwykłym allegro i próbowałeś wejść w ten sposób?

oznacz moderatorów