Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem na Allegro Lokalnie, z jakiegoś powodu po pierwszej sprzedaży środki zostały wypłacone, ale teraz przycisk stał się nieaktywny.
Wisi komunikat o zmianie konta, chociaż go nie zmieniałem. I tak już od 2 tygodni.
Jak wypłacić środki?
@Client:104211501 pewnie konieczna jest ponowna weryfikacja
Poczekaj na moderatorów @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dziękuję za odpowiedź, szanowni moderatorzy, proszę pomóc rozwiązać problem.
@Client:104211501 Konsultuję tę sprawę. Proszę Cię o cierpliwość.
Dziękuję bardzo za odpowiedź.
Proszę powiedzieć, kiedy orientacyjnie będzie można wypłacić pieniądze?
Wasza aplikacja od dwóch tygodni prosi o cierpliwość, ale nie podaje żadnych terminów.
@Client:104211501 czy przesłałeś dokumenty w zakładce Ustawienia wypłat zgodnie z wiadomością e-mail, otrzymaną od operatora płatności PayU?
Jeśli nie, prześlij proszę dokument tożsamości w zakładce Ustawienia wypłat, po kliknięciu "Przejdź do PayU".
Przesłałem dokumenty, ale w systemie wyświetla się status „wstrzymane”.
Jednak gdy klikam w link payU, aby spróbować ponownie, pojawia się komunikat „Confirmation of identity”.
Podobnie próbowałem z Przelew24. Tam w systemie widnieje status „W trakcie weryfikacji”. I ten napis nie zmienia się od 2 tygodni.
@Client:104211501 ok, dziękuję! Przekażę to info w konsultacji. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Dzień dobry, minął już tydzień, a ja nadal nie mogę nic wypłacić. Czy moglibyście podłączyć kilku moderatorów? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Bardzo zależy mi na jak najszybszej wypłacie.
W tej chwili przycisk „Wypłać środki” jest aktywny, ale po jego kliknięciu przekierowuje mnie tylko na stronę z informacją „czekaj 48 godzin”. Kliknąłem go po raz pierwszy w poniedziałek. Jak możecie się domyślić, to tylko przycisk – nie pobiera żadnych pieniędzy z konta Allegro ani nie realizuje żadnych przelewów.
Ponadto, na zakładce „Ustawienia wypłat”, po kliknięciu w „Wypłać swoje środki” w Przelewy24, cofa mnie o krok wstecz, a żadna wypłata nie następuje.
@Client:104211501 Przepraszam Cię za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź. Operator PayU wysłał do Ciebie maila 6.06. o godzinie 12:56 z prośbą o dostarczenie drugiego dokumentu tożsamości. Proszę, znajdź tę wiadomość i udziel na nią odpowiedzi.
PayU wysłało rano dwie opcje weryfikacji, nie otrzymałem odpowiedzi.
Proszę o informację, moje konto Przelewy24 jest zweryfikowane, czy mogę w jakiś sposób wypłacić przez nie pieniądze?
Z góry dziękuję.
Cześć, @Client:104211501. Aby wypłacić pieniądze ze sprzedaży na koncie zwykłym, musisz mieć aktywną usługę PayU. Skontaktujemy się z operatorem, aby ustalić status weryfikacji.
@Client:104211501, proszę jeszcze, abyś podesłał tutaj zrzut ekranu wiadomości, którą otrzymałeś od PayU z ''dwiema opcjami weryfikacji'' - zakryj tylko swoje dane.
Dzień dobry, @MiMary , czy istnieje jakiś numer telefonu, pod który można się z nimi skontaktować?
Bo na e-maile niezbyt odpowiadają.
@Client:104211501, zajmiemy się tym - niedługo otrzymasz od nas wiadomość mailową w odpowiedzi na zgłoszenie 52745335. Zweryfikujemy to z operatorem płatności.
Nie mogę zweryfikować się przez PayU, wysłałem paszport, zażądali innych dokumentów, wysłałem prawo jazdy, a oni znowu czegoś wymagają.
Jak mogę dokonać płatności przez Przelewy24?
Wielkie dzięki.
@Client:104211501 Środki posiadasz na koncie PayU, zatem nie możesz ich wypłacić z innego konta, jakim jest Przelewy24. Jaj brzmiała ostatnia wiadomość, jaką otrzymałeś od operatora płatności?
@w_kiwi , Ostatnia wiadomość - wysłałem pozwolenie na pobyt, które jest ważne do 2024 roku, nowego wciąż oczekuję. PayU odpowiedział, abym wysłał je przez formularz Allegro, ale nie mogę tego zrobić na Allegro, ponieważ nie można załączać nieważnych dokumentów.
Przy tym wysłałem im już paszport i prawo jazdy.
@Client:104211501 już to konsultuję
@Client:104211501 PayU potrzebuje abyś raz jeszcze załączył paszport przez allegro - masz tę opcję aktywną. PayU musi otrzymać od Ciebie ponownie dokument przez wniosek, by móc technicznie podjąć decyzję weryfikacyjną.