Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam taką sytuacje jeżeli opisałem płyte główną stan płyty głównej jako sprawna na Allegro Lokalnie, a u kupującego okazało się że ma problem, czy kupującego chroni prawo do zwrotu?
Pozdrawiam.
@Aiyra zwrotu nie o ile jesteś prywatnym sprzedawcą, ale kupujący zgłasza reklamację że ma problem, tu odpowiadasz za towar, poproś go o odesłanie na reklamację, sprawdź co się dzieje i wymień, napraw lub oddaj kasę !!!
Jestem prywatnym sprzedawcą, co mogę w takiej sytuacji zrobić. Czy muszę oddać pieniądzę i pokryć koszty dostawy czy inaczej to załatwić?
Pozdrawiam.
Na razie nie, zgłasza reklamację a więc zaproponuj coś niech odeśle w celu sprawdzenia, obniż cenę albo odrzuć jak masz pewność i dowody że była sprawna. Pamiętaj że masz 14dni na rozpatrzenie reklamacji.
@Aiyra jak wyżej, rozpatrzyć reklamację 😄 Możesz oddać kasę bez odsyłania mniejsza strata dla Ciebie 😞