anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych" problem z InPost 4.10.2021

MAMY ROZWIĄZANIE!
ADI-mistrzu
#7 Wielbiciel#

Widziałem że problem się pojawiał już, ale teraz trafił na mnie i nie mam pojęcia co dalej.

Dziś miałem do wygenerowania dwie etykiety, jedna została stworzona poprawnie, druga zgłosiła błąd:

"Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku."

Dane wyglądają ok.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  , wiecie coś na ten temat czy dalej z tym walczycie?

 

oznacz moderatorów
70 ODPOWIEDZI 70
PremiumFilament
#9 Pomysłodawca#

Mam ten sam problem, tylko trochę więcej paczek do wygenerowania 🙂
No i bardzo istotne, problem pojawia się przy generowaniu paczek z poziomu Baselinkera, przynajmniej u mnie, na inpost mogę generować przesyłki.

oznacz moderatorów
AQUASYSTEMS
#12 Orędownik#

My też. A paczek setka do wydruku.... przygotowania i spakowania do 13. Porażka

oznacz moderatorów
DrukiHD
#11 Animator#

ja też to mam, też tylko przez Basellinkera. przez menagera paczek można, ale wiadomo, dłużej to idzie.

oznacz moderatorów
cookie000
#15 Entuzjasta#

@ADI-mistrzu 

Czy mi się wydaje, że tam powinien być check box do odhaczenia przy akceptowaniu regulaminu podczas tworzenia etykiety ?

oznacz moderatorów
Maluutka5
#7 Wielbiciel#

Witam. Nie mogę pobrać etykiety na allegro lokalne.  Ciągle pojawią się błąd że dane są nieprawidłowe. A po sprawdzeniu wszystkie moje dane się zgadzają. I co teraz mam zrobić bo nie wiem. Jak wyslac paczke jak nie można pobrać etykiety 

oznacz moderatorów
schiz20
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam ten sam problem

oznacz moderatorów
deser69
#8 Zapaleniec#

Mam ten sam problem

oznacz moderatorów
cookie000
#15 Entuzjasta#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Dzisiaj u mnie pojawił się problem z utworzeniem etykiety paczkomatowej na lokalnie. Po wybraniu wszystkiego, na drugiej stronie podsumowania, po kliknięciu utworzenia dostaję komunikat:

Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku.

Nic tam nie mogę przecież zmienić oprócz paczkomatu nadawczego. Mam jednak wrażenie, że normalnie powinno się zaakceptować regulamin checkboxem. Był, a teraz go nie ma ?

Próba na dwóch przeglądarkach, rezultat ten sam.

oznacz moderatorów
magda-69
#7 Wielbiciel#

Tak u mnie to samo, myślałam, że z powodu zalogowania na paru urządzeniach, ale to chyba nie ten problem, może ktoś nam odpowie ???

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@ADI-mistrzu  @PremiumFilament  @cookie000 @AQUASYSTEMS @DrukiHD @Maluutka5 @schiz20 

W przypadku wystąpienia problemów technicznych w pierwszej kolejności zalecamy wykonanie następujących czynności:

1. włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka",
2. wyczyszczenie „ciasteczek” w przeglądarce,
3. zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki,
5. zalogowanie w trybie "incognito" w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P).

W przypadku dalszego występowania nieprawidłowości, prosimy o podjęcie kontaktu z nami (pomoc@inpost.pl) przesyłając zrzuty ekranu z występującym komunikatem błędu oraz podaniem loginu do konta. Zgłoszenia zostaną przekazane do weryfikacji. 

oznacz moderatorów
PremiumFilament
#9 Pomysłodawca#

Informacja na Baselinker:
"Aktualnie mogą występować utrudnienia z nadawaniem paczek oraz drukowaniem etykiet w integracjach InPost. Problem występuje po stronie API InPost."

oznacz moderatorów
Nikolcia1996
#7 Wielbiciel#
  • Po wybraniu opcji przygotuj paczkę uzupełniam paczkomat , lecz klikając utwórz etykietę ciągle wyskakuje sprawdź dane i niemoge jej utworzyć?
oznacz moderatorów
WojCzar_PL
#10 Popularyzator#

Witam,

u mnie również problem ale na wysylam.allegro.pl komunikat podobny - że problem leży po stronie inpost i nie ma dostępu do usługi... A Allegro zaraz zacznie odejmować punkty  za nieterminowe wysyłki.

oznacz moderatorów
MaszynistaU-96
#9 Pomysłodawca#

Niestety, wina nie stoi po stronie przeglądarki. Problem występuje naraz u większej liczby użytkowników, a więc nastąpiła jakaś awaria systemu ? Będziemy wdzięczni za oficjalny komunikat InPost.

oznacz moderatorów
cookie000
#15 Entuzjasta#

@InPost 

Ten wpis nie jest rozwiązaniem problemu (wbrew temu, co sugeruje zielona ramka). Nie mam zamiaru pobierać trzeciej przeglądarki, skoro druga (Edge) służy mi właśnie do weryfikacji problemów w podobnych sytuacjach.

oznacz moderatorów
BLOW_Electronic
#8 Zapaleniec#

Niestety to nie działa. 

Przy generowaniu Listu z poziomu baselinkera wyświetla się komunikat:

Wystąpił w InPost błąd "{"status":500,"error":"internal_server_error","message":"Unexpected error occurred. Contact your administrator at integracja@inpost.pl. In the message you can also enter the ID 9b923be5-87a9-4e59-b33e-2a79aae52f1d which will speed up diagnosing the problem.","details":{}}". Skontaktuj się z opiekunem lub z integracja@inpost.pl, podając ten komunikat o błędzie.
Sprawdź czy uzupełniłeś dane adresowe w managerze paczkomatów w panelu InPost. (#NP8b)

 

Do tego pojawia się komunikat ten co wszystkim wyżej:
Aktualnie mogą występować utrudnienia z nadawaniem paczek oraz drukowaniem etykiet w integracjach InPost. Problem występuje po stronie API InPost.

 

Czy macie jakąś informacje jak długo potrwa ta awaria? Zamówienia stoją. 

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
Xard86
#10 Popularyzator#

No tak, to najbardziej oczywiste rozwiązanie gdy nagle rano kilkudziesięciu użytkowników w różnych miejscach zgłasza ten sam problem - wszystkim przeglądarka źle działa. Dodałbym do listy jeszcze "sprawdź czy komputer jest podłączony do kontaktu" "czy monitor jest włączony"  i "jaki zasilacz?"

 

 

 

 

oznacz moderatorów
MaszynistaU-96
#9 Pomysłodawca#

Jak mawiają Janusze mechaniki: "Akumulator odłanczam i błendy same znikajo".

oznacz moderatorów
SwierkuXXI
#7 Wielbiciel#

To nie działa.

oznacz moderatorów