Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Widziałem że problem się pojawiał już, ale teraz trafił na mnie i nie mam pojęcia co dalej.
Dziś miałem do wygenerowania dwie etykiety, jedna została stworzona poprawnie, druga zgłosiła błąd:
"Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku."
Dane wyglądają ok.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ , wiecie coś na ten temat czy dalej z tym walczycie?
to samo
Podczas łączenia z serwerem „pay.ecard.pl” wystąpił błąd. PR_END_OF_FILE_ERROR
już działa 🙂
Podczas próby wygenerowania etykiety do paczkomatu pojawia się komunikat "Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych wracając do poprzedniego kroku.". Dane są poprawne. Widzę że nie tylko ja mam taki problem.
Jak go rozwiązać ?
@maruda22 a kiedy było wystawione ogłoszenie przed 4 grudnia czy po ?
We wczorajszym wątku admin odpowiedział że jest problem i pracują nad nim
5 grudnia o 16.00
@maruda22 to już po zmianie więc to nie to, poczekaj na odpowiedź z wątku co wkleiłem 😞
Witam, mam problem z wygenerowaniem etykiety poprzez allegro lokalnie, pojawia się komunikat "Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych wracając do poprzedniego kroku"
Sprawdziłem dokładnie dane i wszystko jest wpisane bezbłędnie.
@gregorian19871 Tu masz wątek na ten temat https://spolecznosc.allegro.pl/t5/sprzedaj%C4%85cy-o-allegro-lokalnie/mam-problem-z-utworzeniem-etyk...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dzień dobry,
dziś też borykam się z tym problemem. Czy znowu jest jakaś awaria?
Z góry dziękuję za informację zwrotną.
@Sabina9208 Nie, nie dostaliśmy takich sygnałów. Spróbuj proszę usunąć ciasteczka i pamięć podręczną oraz sprawdź, czy sytuacja jest analogiczna w innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, prześlij tu proszę zdjęcie lub zrzut ekranu obrazujące tę sytuację.
Dzień dobry @_HolaOla_
Na allegro lokalnie nie widzę nigdzie numeru zamówienia. Jedyne co mam w podglądzie zamówień od kupujących to: "Zamówienie od <nick kupującego> z dnia 18 Lis. 2021, 22:31
Screen błędu jak niżej. Nic poza treścią z tematu nie ma.
Jedyne co mogę modyfikować, to rozmiar paczki (błąd wyskakuje niezależnie od jej rozmiaru) i punkt nadawczy - zmiana na inny paczkomat/paczkopunkt nie pomaga.
Zmiana przeglądarki i wyczyszczenie domyślnej i alternatywnej też nie pomaga.