Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zacznę od tego że mój klient zakupił przedmiot i opłacił go razem z przesyłką ( InPost).
Nic nadzwyczajnego do czasu kiedy musiałem nadać paczkę . Wydrukowałem jak zawsze etykietę, umieściłem na kartonie i do paczkomatu. Pierwszy paczkomat nie przyjął paczki . Poszedłem do drugiego. Ta sama sytuacja, komunikat zawsze ten sam ( prosi o kod do wysłania) oczywiście kodu nie mam bo mam wygenerowaną przez Allegro etykietkę. Pomyślałem jakiś mają problem techniczny , poczekam dzień i spróbuje ponownie . Następnego dnia niestety to samo. Napisałem do mojego klienta że jest problem i zgłosiłem reklamacje do InPostu.
Odpowiedź była szybka 😛 Że przyjęli moją reklamację i czas oczekiwania 30 dni. Ręce mi opadły. Poinformowałem klienta jaką otrzymałem odpowiedź i że zdecydowałem iż wyślę paczkę na własny koszt też przez InPost nie czekając na rozwiązanie problemu. I tak uczyniłem. Paczka właśnie dotarła do klienta. Klient mam nadzieje szczęśliwy że nie musi czekać, a ja mam pytanie. Co mam zrobić by zniknął napis na sprzedanej aukcji " Oczekuje Nadania"
@HomeTrain75 Widzę, że zgłoszenie dotyczy sprzedaży na Allegro Lokalnie - w takim wypadku wystarczy, że wyślesz kupującemu prawidłowy numer przesyłki przez Centrum Wiadomości. Nie musisz nic więcej robić. 😉
@w_kiwi . Wiadomość wysłana do kupującego z numerem paczki. W statusie InPost widnieje że odebrał paczkę i co dalej co z napisem na moim koncie o nadaniu paczki? Zniknie jako zrealizowana ?
Tym się nie przejmuj wystarczy ze umieścisz w CW albo na czacie że wysłałeś.
@HomeTrain75 Jeśli nadałeś paczkę na innej etykiecie niż ta z Allegro Lokalnie, to niestety technicznie nie jesteśmy w stanie zmienić informacji o nienadanej paczce w systemie. Postaraj się zignorować ten komunikat. Najważniejsze, że klient otrzymał swoje zamówienie.