anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja InPost nadanie paczki prywatnie .

HomeTrain75
#9 Pomysłodawca#

Witam. Zacznę od tego że mój klient zakupił przedmiot i opłacił go razem z przesyłką ( InPost).

Nic nadzwyczajnego do czasu kiedy musiałem nadać paczkę . Wydrukowałem jak zawsze etykietę, umieściłem na kartonie i do paczkomatu. Pierwszy paczkomat nie przyjął paczki . Poszedłem do drugiego. Ta sama sytuacja, komunikat zawsze ten sam ( prosi o kod do wysłania) oczywiście kodu nie mam bo mam wygenerowaną przez Allegro etykietkę. Pomyślałem jakiś mają problem techniczny , poczekam dzień i spróbuje ponownie . Następnego dnia niestety to samo. Napisałem do mojego klienta że jest problem i zgłosiłem reklamacje do InPostu. 

Odpowiedź była szybka 😛 Że przyjęli moją reklamację i czas oczekiwania 30 dni. Ręce mi opadły. Poinformowałem klienta jaką otrzymałem odpowiedź i że zdecydowałem iż wyślę paczkę na własny koszt też przez InPost nie czekając na rozwiązanie problemu. I tak uczyniłem. Paczka właśnie dotarła do klienta. Klient mam nadzieje szczęśliwy że nie musi czekać, a ja mam pytanie. Co mam zrobić by zniknął napis na sprzedanej aukcji " Oczekuje Nadania"  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@HomeTrain75 Widzę, że zgłoszenie dotyczy sprzedaży na Allegro Lokalnie - w takim wypadku wystarczy, że wyślesz kupującemu prawidłowy numer przesyłki przez Centrum Wiadomości. Nie musisz nic więcej robić. 😉

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

HomeTrain75
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi  . Wiadomość wysłana do kupującego z numerem paczki. W statusie InPost widnieje że odebrał paczkę i co dalej co z napisem na moim koncie o nadaniu paczki? Zniknie jako zrealizowana ? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tym się nie przejmuj wystarczy ze umieścisz w CW albo na czacie że wysłałeś.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@HomeTrain75 Jeśli nadałeś paczkę na innej etykiecie niż ta z Allegro Lokalnie, to niestety technicznie nie jesteśmy w stanie zmienić informacji o nienadanej paczce w systemie. Postaraj się zignorować ten komunikat. Najważniejsze, że klient otrzymał swoje zamówienie. 

oznacz moderatorów