Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego w zestawieniu kosztów nie jest przypisane za które ogłoszenia pobrano prowizję (5 zł).
Szczerze mówiąc wymaga to aktualizacji z Allegro, bo wygląda to na to że parę dni po sprzedaży dopiero tę prowizję naliczają i nie wiem już czy nie ma błędu w ilości naliczonych prowizji. (ściągając plik csv jak i w zwykłym podglądzie, nie ma takiej informacji)
Pozdrawiam!
@07robert70 Skonsultuję możliwość wygenerowania szczegółowych danych na temat płatności. Proszę Cię o chwileczkę cierpliwości. 🙂
Czy jest już możliwość identyfikacji za które transakcje dotyczy opłata?
Jak na razie nie widzę tej możliwości
@07robert70 Zgodnie z tytułem widocznym w zestawieniu jest to "opłata za obsługę transakcji Smart", czyli opłata związana z promocją "Sprzedawaj ze Smart! bez limitu”, którą aktywowałeś na swoim koncie.
Czy istnieje jakikolwiek sposób by zweryfikować czy omyłkowo nie naliczyliście nadmiarowych kosztów dla przesyłek pobraniowych realizowanych w 100% poza Smart?
Dzień dobry,
W sekcji Rozliczenia z Allegro widnieją opłaty o nazwie "Allegro Lokalnie - opłata za obsługę transakcji Smart" w kwocie -4.99 złotych.
Data tych transakcji nie jest w żaden sposób powiązana z datą sprzedaży jakiegokolwiek przedmiotu.
Do tej operacj nie jest przypisane której sprzedaży to dotyczy.
Mam wrażenie że zostaje mi ta kwota naliczona również w sytuacji gdy kupujący nie korzysta z opcji związanych ze Smart'em np. przy zakupie za pobraniem.
Dodatkowo mimo iż jest kilka darmowych sprzedaży w ramach smart co pewien okres czasu to koszta są naliczane na wszystkie sprzedaże jak leci.
Konieczny jest bardziej przejrzysty system, tracę zaufanie do tej zakładki. Proszę o wskazanie jakiejkolwiek opcji ażebym mógł potwierdzić czy słusznie czy nie pobierane są opłaty za obsługę transakcji.
Pozdrawiam
Robert
Zobacz czy nie ma jakichś szczegółów, np numer zamówienia albo numer przesyłki.
Na "zwykłym" allegro nalicza się bodajże w momencie dostarczenia przesyłki a nie na moment sprzedaży.
Nie ma żadnych szczegółów przy opłacie, nie jestem w stanie jej w żaden sposób zweryfikować, pisałem o tym już z miesiąc temu, nie zostało to rozwiązane nadal.
@07robert70 Naliczone opłaty dotyczą Twojej sprzedaży z dostawą Smart!:
Informacja o dopłacie znajduje się na stronie informującej o usłudze.
Wiem że do przesyłek Smart jest doliczana kwota 4.99, jednak kwota jest doliczana również do puli darmowych przesyłek oraz do przesyłek pobraniowych które z usługą "Smart" nie mają nic wspólnego.
@07robert70 Ta pozycja jest opisana jako "opłata za obsługę transakcji Smart", więc nie powinieneś mieć wątpliwości, że właśnie tych zamówień dotyczy.
Proszę wskazać mi sposób identyfikacji której przesyłki albo którego sprzedanego przedmiotu dotyczy ta opłata.
Próbowałem już z wygenerowanym zestawieniem w pliku csv, lecz nadal jest to niemożliwe do zidentyfikowania.
@07robert70 W zakładce ROZLICZENIA Z ALLEGRO przy tym konkretnym obciążeniu powinieneś mieć możliwość rozwinięcia szczegółów - będzie tam widoczny identyfikator transakcji. Jeśli go klikniesz to zobaczysz jakiej transakcji to dotyczy.
Tak jak niżej:
Właśnie w tym problem że nie wprowadzono takiego rozwiązania do tej usługi, screen poniżej. Wystarczy dać dla kogoś z IT niech podepnie identyczne rozwiązanie i będzie supcio.
@07robert70 ale ta kwota jest doliczana tylko do darmowych wysyłek dla kupujących a Ty i tak za nie płacisz allegro 4,99 zł 😄
Właśnie odnoszę wrażenie że jestem kasowany za przesyłki Smart oraz nie-Smart. Nie jestem w stanie tego w żaden sposób zweryfikować a na spoleczność.allegro utknąłem z rozmową z jakimiś Chat-Bot-Moderatorami 😞
@07robert70 Nie jesteśmy żadnymi "Chat-Bot-Moderatorami", jak to ująłeś. Żeby zweryfikować daną sprawę, musimy to sprawdzić u źródła, czyli kontaktujemy się z odpowiednim zespołem i czekamy na wdrożenie poprawki. Niestety nie wszystko dzieje się od razu.
W tym przypadku opłaty naliczone po 3 października mają już informację o numerze transakcji, dla której opłata została naliczona.
W Twoim przypadku opłaty naliczone 2 października dotyczą zamówień 873e2153-d5a8-4951-9ad0-18571fb0e36d i 1f30807e-c8c7-42f1-bde5-d2a6a9748636
Dodam, że za wszystkie kolejne zamówienia w ramach Smart te opłaty zostaną naliczone, ponieważ wykorzystałeś już bezpłaty limit przesyłek Smart.
Cieszy mnie ten fakt.
Z tej prostej weryfikacji wynika iż nieprawidłowo została naliczona opłata dla obydwu wspomnianych transakcji:
873e2153-d5a8-4951-9ad0-18571fb0e36d
1f30807e-c8c7-42f1-bde5-d2a6a9748636
Sprzedaż miała miejsce 1 października a od października przysługują darmowe przesyłki to ma tu miejsce błędnie naliczanie kwoty dwukrotne.
Prosiłbym o jakąkolwiek możliwość sprawdzenia dłuższego okresu historii bo odnoszę wrażenie (chyba niemylne) że błędów naliczenia było więcej na przestrzeni miesięcy.
Pozdrawiam
Robert
@07robert70 Robercie, skonsultowałam Twoją sytuację ponownie i otrzymałam informację, że opłata dotyczy tych dwóch ofert:
https://allegrolokalnie.pl/oferta/ladowarka-akumulatorow-liitokala-liim4s-lcd
https://allegrolokalnie.pl/oferta/latarka-czolowa-4000lm-czerwone-wurkkos-hd50-rbg
Przykro mi, ale poprzednio przekazaliśmy Ci nieprawidłowe numery. W ramach przeprosin dodaliśmy do twojego konta kolejne dwie darmowe wysyłki w ramach Smart na Lokalnie.
Liczy się data zawarcia transakcji, zatem za transakcje z października łapiące się do darmowego limitu wysyłek Smart oczywiście nie została ani nie zostanie naliczona żadna opłata.
Dziękuję, tym nie mniej proszę o informację czy planujecie wprowadzić jakąkolwiek możliwość weryfikacji dla użytkowników poprawności naliczanych opłat. Ta nieprzejrzystość jest dla mnie niezrozumiała a naprawa tego w dziale IT zajmie wam 1 roboczo-godzinę.
Pozdrawiam