anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedaż przedmiotu i zero reakcji kupującego.

Ladne_Dywany
#7 Wielbiciel#

Witam. Sprzedałem poprzez licytacje przedmiot. Kupujący odczytuje wiadomości ale nie odpowiada. Zakładam ze była to specjalna taktyka bym tego nie sprzedał. Co mogę w tej sprawie zrobić? Zależy mi na zwrocie prowizji od sprzedaży bo licytacja zakończyła się dość wysoko

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

komis-bell
#21 Demiurg#

@Ladne_Dywany Przy licytacji i braku płatności zamówienie zostanie automatycznie anulowane w ciągu 7 (płatność szybkim przelewem) lub 14 dni (jeśli kupujący wybrał metodę płatności przelewem tradycyjnym)
Po automatycznym anulowaniu zamówienia złóż wniosek o zwrot prowizji (nie jestem pewien czy jest przyznawany automatycznie wraz z anulowaniem zamówienia).

oznacz moderatorów

Ladne_Dywany
#7 Wielbiciel#

Dziękuję 

oznacz moderatorów