anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedaż towaru-klient nie zapłacił

kamelleonhs
#7 Wielbiciel#

Szanowni Państwo, klient Client:104768793 zakupił towar. Po zamówieniu dostałem wiadomość "Dzień dobry! Wczoraj napisał do ciebie mój mąż, zapłaciłam za Twoje ogłoszenie przesyłką Allegro. Proszę przejść na swój e-mail, powinien tam być list potwierdzający dostawę). Po kontakcie na czacie i informacji że do puki nie dostanę wpłaty przysyłka nie zostanie wysłana kontakt się urwał. Proszę o informacje czy mogę liczyć na zwrot prowizji za sprzedaż oraz czy mogę ponownie wystawić przedmiot na aukcji.

 

Oferta: 2351d75d-f77f-4a9e-a501-1c3dfde532b7

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

kamelleonhs
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za informację

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kamelleonhs Zablokowaliśmy konto kupującego. W sprawie naliczonej opłaty prosimy o kontakt przez formularz, który wskazał LEW433.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kamelleonhs
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za informację.

oznacz moderatorów