Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo, klient Client:104768793 zakupił towar. Po zamówieniu dostałem wiadomość "Dzień dobry! Wczoraj napisał do ciebie mój mąż, zapłaciłam za Twoje ogłoszenie przesyłką Allegro. Proszę przejść na swój e-mail, powinien tam być list potwierdzający dostawę). Po kontakcie na czacie i informacji że do puki nie dostanę wpłaty przysyłka nie zostanie wysłana kontakt się urwał. Proszę o informacje czy mogę liczyć na zwrot prowizji za sprzedaż oraz czy mogę ponownie wystawić przedmiot na aukcji.
Oferta: 2351d75d-f77f-4a9e-a501-1c3dfde532b7
Jeżeli nie doszło do transakcji to o zwrot prowizji pisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Dziękuję za informację
@kamelleonhs Zablokowaliśmy konto kupującego. W sprawie naliczonej opłaty prosimy o kontakt przez formularz, który wskazał LEW433.
Dziękuję za informację.