anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Użytkownik zalicytował dużą kwotę żeby popsuć ogłoszenie

MAMY ROZWIĄZANIE!
Hukyy
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Witam,

Użytkownik Client:106831075 (Maakel D), zalicytował dużą kwotę za ogłoszenie po czym stwierdził że nie opłaci psując tym ofertę. Zgłaszam go ponieważ było już trochę innych chętnych którzy dali normalną cenę. Zrzuty ekranu z konwersacji. 

B9D27592-66CC-4F7F-9F95-329E5545363D.png

743B1CBC-34F6-4EC7-85DC-F34EC5905440.png

5230CCB0-B523-47EA-A05A-409F1C500D60.png

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
ELMIX-SHOP
#12 Orędownik#

Pisz przez formularz kontaktowy do Allegro. 

oznacz moderatorów
Hukyy
#8 Zapaleniec#

Dobrze, dziękuje za odpowiedź. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Hukyy w takiej sytuacji możesz zakończyć ofertę i mając potwierdzenie kupującego, że nie zapłaci, wystawić ją ponownie na sprzedaż. Po 5 dniach po braku wpłaty ta pierwsza oferta automatycznie się wznowi, a transakcja zostanie anulowana, więc pamiętaj proszę, aby ją zakończyć, zanim pojawią się oferty. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów