Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Po sprzedaży przedmiotu, moje środki zostały zablokowane przez Allegro.
Ustawienia wypłat wskazują na "w trakcie weryfikacji".
Jestem z Allegro od chyba 17 lat i od początku mam ustawione jedno konto bankowe.
Dokonałem tu wielu sprzedaży i nigdy nie miałem sytuacji takiej jak obecnie.
Zniecierpliwiony dokonałem przelewów i wysłałem skany dowodu, ale nadal nic się nie dzieje.
Pozdrawiam
Krzysiek
PayU - sprawdzanie trwa 3 dni robocze.
Przelewy24 - sprawdzanie trwa 5 dni roboczych.
Wszystkie dane osobowe muszą być zgodne, takie same - na koncie Allegro i na koncie w banku. Czasem potrzebne są dodatkowe dokumenty, więc sprawdź, czy wszystko wysłałeś.
Ja to wszystko rozumiem, ale dlaczego weryfikacja konta po 17 latach?
Dokonałem kilkudziesięciu, sprzedaży... ostatnią bez problematyczną transakcję 15.12.2021.
Nigdy nie miałem problemów z przelewami za kupiony ode mnie przedmiot.
Zmieniło się coś?
@QWERT_80 Cześć. Skonsultuję to z Operatorami płatności.
@QWERT_80 Otrzymałam odpowiedź od PayU, że nie przeszedłeś weryfikacji danych. Usługę PayU aktywujesz w zakładce Ustawienia wypłat. Dokładną instrukcję znajdziesz tutaj.
Jeśli chodzi o Przelewy 24, to przesłałeś skan jednej strony dowodu. Operator oczekuje również na drugą.
Dzień Dobry
Czy nie możecie pozwolić na ustawienie więcej niż 1 rachunku do wypłat, zmiana za każdym razem trwa 2-3 dni i wiąże się z przelewami, a zmieniam ciągle pomiędzy tymi samymi rachunkami, to jakaś kompletna bzdura.
Proszę o zmodyfikowanie tej zakładki i pozwolenie na dodawanie większej ilości rachunków.
@witek__p Dziękujemy za sugestię. Nie wykluczamy, że w przyszłości takie zmiany zostaną wprowadzone. Obecnie jednak ich nie planujemy.