Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
proszę moderatora o sprawdzenie weryfikacji mojego konta, przelew i dokumenty wysłałam 24.11.2022 r i do dziś mam zablokowane wypłaty ze sprzedaży. Zamówiłam rozmowę telefoniczną, niestety był tylko dzwonek 1 sekundowy - nawet nie zdążyłam odebrać telefonu i rozmówca się rozłączył, oddzwaniając na ten nr usłyszałam komunikat że Allegro próbowało się ze mną skontaktować - dla mnie kpina z jaką podchodzicie do problemów klienta. Proszę o sprawdzenie mojego konta i informację czy popełniłam jakiś błąd, nadal nie mogę wypłacić środków z mojego konta. Pozdrawiam nick bepo2
@bepo2, widzę, że na Twoim koncie trwa reweryfikacja. To standardowe działanie operatora płatności. Gdybyś miała jakieś pytania w tej sprawie, daj znać. 🙂