Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, proszę o pomoc w zweryfikowaniu konta , wpłatę zrobiłem z konta Revolut według instrukcji, którą przeczytałem tutaj na Allegro Gadane. Pieniądze poszły dnia 10.06 zostały prawidłowo zaksięgowane, Revolut przysłał mi potwierdzenie a następnie PayU po 4 dniach zwróciło środki na konto , jednak dalej widnieje że weryfikacja w toku a mamy już 19.06.
Bardzo proszę o rozjaśnienie tematu.
Dziękuję
Proszę o informację czy znowu potrzeba robić następny przelew, ponieważ ja już go robiłem, zarówno przelewałem za aktywację sprzedaży jak i za aktywację konta do wypłat.
Sprawa otwarcia konta na Allegro ciągnie się już dwa tygodnie, przy czym nic jak się okazało błędnie nie zrobiłem, gdzie np. w Shopify robi się to w jeden dzień i konto otwarte wraz kilkunastoma metodami wpłat i wypłat a tutaj wygląda to jakby celowe działanie, na opóźnienie aktywacji, bo jak inaczej to nazwać ?
@FuturePowerS zgadza się, musisz ponownie wykonać przelew weryfikacyjny.
Witam,
Wykonałem po raz trzeci przelew w celu tym razem aktywacji sprzedaży, zrobiłem wyciąg z tego przelewu, posłałem od razu na spolecznosc@allegro.pl.
Szanowne moderatorki, proszę pomóżcie zakończyć już moje cierpienia 🙂
Pozdrawiam
@FuturePowerS działam w tej sprawie, dam znać gdy tylko otrzymam odpowiedź!
@Przemek198735 czy przelew weryfikacyjny został wykonany z zagranicznego (o początku LT) konta, w euro? Jeśli tak, to czy możesz przesłać potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl.
@Przemek198735 oki, wyjaśniam to i dam znać, gdy dostanę odpowiedź 🙂
@Przemek198735 wypłaty na Twoim koncie są już aktywne.
Miło mi, że dzięki mojemu wątkowi inne osoby uzyskały pomoc, jednak ja dalej choć najdłużej czekam pozostaję z problemem, więc dalej sprawa aktualna i proszę o pomoc.
@FuturePowerS przepraszam, że wcześniej nie dałam znać, ale konsultowaliśmy Twoją sprawę z operatorem płatności. Wczoraj o 20:20 w sprawie nr 34310667, poinformowaliśmy Cię o tym w wiadomości e-mail.
Niestety, nie otrzymałem nic na email, który jest przypisany do tego konta Allegro (spam też jest pusty).
Czy może Pani napisać tutaj w wiadomości o co chodzi skoro piszemy tu od samego początku ?
@FuturePowerS ta wiadomość została wysłana na adres e-mail przypisany do konta z którego piszesz, spróbuj proszę poszukać jej po numerze: 34310667.
Poniżej wklejam treść wiadomości przesłanej w tej sprawie:
"Dobry wieczór,
kontaktuję się z Państwem w sprawie aktywacji konta.
Otrzymałam informację z dedykowanego działu, że aktywowaliśmy już ręcznie Państwa konto. 🙂
W razie dodatkowych pytań, oczywiście chętnie pomogę.
Życzę miłego wieczoru!"
Bardzo dziękuję Pani Moniko,
Sprawdziłem konto i chyba jest już w porządku, ponieważ jest już możliwość wystawiania ofert. Dziękuję wobec tego za wszelką pomoc.
Warto byłoby to zasygnalizować gdzie trzeba, że ta weryfikacja związana z autoryzacją po koncie Revolut, cały ten proces to nie jest normalna sytuacja, żeby klienci Waszej platformy oczekiwali 30 dni na przejście tej koszmarnej procedury.
Dla Was z kolei to później dodatkowa praca przy wyjaśnianiu. Przydałaby się tutaj lepsza automatyzacja.
@FuturePowerS dziękuję za informację i Twoją sugestie. Zgadzam się, że nie powinieneś czekać tak długo na aktywację konta. Wynika to z zabezpieczeń operatora płatności i nie mamy wpływu na ten proces. Natomiast dział finansów cały czas pracuje nad usprawnieniem tej procedury od naszej strony.