Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, proszę o pomoc w zweryfikowaniu konta , wpłatę zrobiłem z konta Revolut według instrukcji, którą przeczytałem tutaj na Allegro Gadane. Pieniądze poszły dnia 10.06 zostały prawidłowo zaksięgowane, Revolut przysłał mi potwierdzenie a następnie PayU po 4 dniach zwróciło środki na konto , jednak dalej widnieje że weryfikacja w toku a mamy już 19.06.
Bardzo proszę o rozjaśnienie tematu.
Dziękuję
@FuturePowerS Zwrot nie gwarantuje weryfikacji, dane konta Allegro i konta bankowego są takie same, ten sam właściciel?
Tak, zarówno imię i nazwisko jak i adres jest taki sam na Allegro jak i po stronie banku.
@FuturePowerS Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
Dziękuję, będę wdzięczny.
@FuturePowerS Niestety przelew weryfikacyjny nie jest widoczny w naszym systemie. Konieczne będzie przesłanie potwierdzenia, na którym będą widoczne oba rachunki - LT oraz PL.
Instrukcja jak pobrać dokument znajduje się na stronie pomocy przygotowanej przez Revolut:
Dobrze, nie ma problemu, a gdzie mam to wysłać żeby tutaj nie upubliczniać moich danych ?
Dziwne, tylko to trochę gdyż zwróciliście mi prawidłowo pieniądze, więc nie może być mowy że u Was nie ma po tym śladu, ale skoro tak sobie Pani życzy to przecież mam to i nie jest to problem.
@FuturePowerS prześlij nam proszę to potwierdzenie na adres spolecznosc@allegro.pl, a my dalej zajmiemy się Twoją sprawą.
Pani Aleksandro, dziękuję za odpowiedź,
Mam jeszcze pytanie czy mogę zamazać moje wrażliwe zakupy na wyciągu, nie chciałbym upubliczniać całej historii moich zakupów z czerwca 2023, ponieważ wyciąg generuje cały miesiąc czerwiec nie da się wybrać selektywnego zapisania np. jednego dnia do .pdf.
@FuturePowerS dziękuję za przesłanie potwierdzenia, widzę na nim przelew dla PayU, jednak nie widzę numeru konta, z którego przelew został wysłany, a to potrzebna informacja do weryfikacji. Nie musisz przesyłać do nas całego zestawienia na którym widoczne są Twoje inne zakupy, chodzi tylko o ten jeden przelew do PayU (w aplikacji Revolut wejdź proszę w tę transakcje i przy "wyciąg" kliknij proszę "pobierz"). Musimy sprawdzić czy wyszedł on z konta (LT) czy z polskiego rachunku, który jest kontem technicznym banku i taki przelew nie przejdzie.
Pani Moniko, posłałem wyciąg ponownie według Pani instrukcji.
Jednak z tego co rozumie i co widzę na wyciągu to chyba wysłane z polskiego rachunku, więc nie wiem jak to zrobić prawidłowo, żeby skrócić sobie cierpienia ? Jest jakiś instruktaż co muszę zrobić aby było prawidłowo ?
Dziękuję za pomoc
@FuturePowerS Dostałyśmy informację, że konieczne będzie przesłanie potwierdzenia, na którym będą widoczne oba rachunki: polski i litewski. Czy jest Pan w stanie pobrać ze strony Revolut taki dokument?
Pani Natalio, pierwszy załącznik z potwierdzeniem przelewu jaki wysłałem zawierał oba konta zarówno polski jak i litewski.
Naprawdę to taki ciężki problem podpiąć mi moje własne konto ? 😀
Wysłałem pieniądze 5 razy. nie wiem co oni tam robią?
w trakcie weryfikacji 14 dni
@PANOWSKLEP prześlij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego dla operatora PayU na adres spolecznosc@allegro.pl. Sprawdzę co tam się dzieje.
@FuturePowerS to oczywiście nie są jakieś nasze wymysły, przekazujemy tylko informacje jakie otrzymujemy od operatora. Rozumiem, że to bywa upierdliwe, ale ma to na celu zapewnienie bezpieczeństwa transakcji, dlatego sprawdzane jest tak dokładnie. W każdym razie, przekazałam wyciąg na którym widoczne są oba rachunki Revolut i dam znać czy jest ok.
Muszę Cę jeszcze poprosić o cierpliwość.
@FuturePowerS Wracam do Ciebie z odpowiedzią w imieniu Natalii i Moniki — wypłaty są już aktywne. 🙂
Ło Wy Dobrodziejki 🙂 DZIĘKUJĘ , długo to trwało ale skutek osiągnięty.
Najlepszych wakacji dla Was i dużo słoneczka.
Dobrodziejki, chyba za wczas się ucieszyłem 🙂
O ile wypłaty PayU są aktywne to dalej nie można nic wystawiać także to dopiero połowa sukcesu.
@FuturePowerS Musisz aktywować swoje konto 🙂 Przejdź do zakładki Dane konta i kliknij "aktywuj sprzedaż" lub tutaj (to jest bezpośrednia strona aktywacji).
No tak, tylko to znowu prowadzi do wpłaty a ja robiłem tą również, więc po co od nowa mam to robić ?