anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja konta

MAMY ROZWIĄZANIE!
FuturePowerS
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, proszę o pomoc w zweryfikowaniu konta , wpłatę zrobiłem z konta Revolut według instrukcji, którą przeczytałem tutaj na Allegro Gadane. Pieniądze poszły dnia 10.06 zostały prawidłowo zaksięgowane, Revolut przysłał mi potwierdzenie a następnie PayU po 4 dniach zwróciło środki na konto , jednak dalej widnieje że weryfikacja w toku a mamy już 19.06.

Bardzo proszę o rozjaśnienie tematu.

Dziękuję

oznacz moderatorów
34 ODPOWIEDZI 34
FuturePowerS
#9 Pomysłodawca#

Proszę o informację czy znowu potrzeba robić następny przelew, ponieważ ja już go robiłem, zarówno przelewałem za aktywację sprzedaży jak i za aktywację konta do wypłat. 

Sprawa otwarcia konta na Allegro ciągnie się już dwa tygodnie, przy czym nic jak się okazało błędnie nie zrobiłem, gdzie np. w Shopify robi się to w jeden dzień i konto otwarte wraz kilkunastoma metodami wpłat i wypłat a tutaj wygląda to jakby celowe działanie, na opóźnienie aktywacji,  bo jak inaczej to nazwać ?

 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@FuturePowerS zgadza się, musisz ponownie wykonać przelew weryfikacyjny. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów
FuturePowerS
#9 Pomysłodawca#

Witam,

Wykonałem po raz trzeci przelew w celu tym razem aktywacji sprzedaży, zrobiłem wyciąg z tego przelewu, posłałem od razu na  spolecznosc@allegro.pl.

Szanowne moderatorki, proszę pomóżcie zakończyć już moje cierpienia 🙂 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@FuturePowerS działam w tej sprawie, dam znać gdy tylko otrzymam odpowiedź! 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
Przemek198735
#8 Zapaleniec#
  • Witam mam podobny problem z aktywacja konta do wypłat ze sprzedaży na allegro. Wysłałem do allegro przelew z zagranicznego banku A allegro i tak odrzucili moją weryfikację 
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Przemek198735 czy przelew weryfikacyjny został wykonany z zagranicznego (o początku LT) konta, w euro? Jeśli tak, to czy możesz przesłać potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
Przemek198735
#8 Zapaleniec#
  • Wysłałem tam na ten email co Pani podała kopię z wyciągu 
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Przemek198735 oki, wyjaśniam to i dam znać, gdy dostanę odpowiedź 🙂 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Przemek198735 wypłaty na Twoim koncie są już aktywne. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
FuturePowerS
#9 Pomysłodawca#

Miło mi, że dzięki mojemu wątkowi inne osoby uzyskały pomoc, jednak ja dalej choć najdłużej czekam pozostaję z problemem, więc dalej sprawa aktualna i proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@FuturePowerS przepraszam, że wcześniej nie dałam znać, ale konsultowaliśmy Twoją sprawę z operatorem płatności. Wczoraj o 20:20 w sprawie nr 34310667, poinformowaliśmy Cię o tym w wiadomości e-mail. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
FuturePowerS
#9 Pomysłodawca#

Niestety, nie otrzymałem nic na email, który jest przypisany do tego konta Allegro (spam też jest pusty).

Czy może Pani napisać tutaj w wiadomości o co chodzi skoro piszemy tu od samego początku ?

 

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@FuturePowerS ta wiadomość została wysłana na adres e-mail przypisany do konta z którego piszesz, spróbuj proszę poszukać jej po numerze: 34310667.

Poniżej wklejam treść wiadomości przesłanej w tej sprawie:
"Dobry wieczór,
kontaktuję się z Państwem w sprawie aktywacji konta. 
Otrzymałam informację z dedykowanego działu, że aktywowaliśmy już ręcznie Państwa konto. 🙂
W razie dodatkowych pytań, oczywiście chętnie pomogę. 
Życzę miłego wieczoru!"

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
FuturePowerS
#9 Pomysłodawca#

Bardzo dziękuję Pani Moniko, 

Sprawdziłem konto i chyba jest już w porządku, ponieważ jest już możliwość wystawiania ofert. Dziękuję wobec tego za wszelką pomoc. 

Warto byłoby to zasygnalizować gdzie trzeba, że ta weryfikacja związana z autoryzacją po koncie Revolut, cały ten proces to nie jest normalna sytuacja, żeby klienci Waszej platformy oczekiwali 30 dni na przejście tej koszmarnej procedury. 

Dla Was z kolei to później dodatkowa praca przy wyjaśnianiu. Przydałaby się tutaj lepsza automatyzacja.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@FuturePowerS dziękuję za informację i Twoją sugestie. Zgadzam się, że nie powinieneś czekać tak długo na aktywację konta. Wynika to z zabezpieczeń operatora płatności i nie mamy wpływu na ten proces. Natomiast dział finansów cały czas pracuje nad usprawnieniem tej procedury od naszej strony. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów