anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja konta

MAMY ROZWIĄZANIE!
FuturePowerS
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, proszę o pomoc w zweryfikowaniu konta , wpłatę zrobiłem z konta Revolut według instrukcji, którą przeczytałem tutaj na Allegro Gadane. Pieniądze poszły dnia 10.06 zostały prawidłowo zaksięgowane, Revolut przysłał mi potwierdzenie a następnie PayU po 4 dniach zwróciło środki na konto , jednak dalej widnieje że weryfikacja w toku a mamy już 19.06.

Bardzo proszę o rozjaśnienie tematu.

Dziękuję

oznacz moderatorów
34 ODPOWIEDZI 34
FuturePowerS
#9 Pomysłodawca#

Proszę o informację czy znowu potrzeba robić następny przelew, ponieważ ja już go robiłem, zarówno przelewałem za aktywację sprzedaży jak i za aktywację konta do wypłat. 

Sprawa otwarcia konta na Allegro ciągnie się już dwa tygodnie, przy czym nic jak się okazało błędnie nie zrobiłem, gdzie np. w Shopify robi się to w jeden dzień i konto otwarte wraz kilkunastoma metodami wpłat i wypłat a tutaj wygląda to jakby celowe działanie, na opóźnienie aktywacji,  bo jak inaczej to nazwać ?

 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@FuturePowerS zgadza się, musisz ponownie wykonać przelew weryfikacyjny. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
FuturePowerS
#9 Pomysłodawca#

Witam,

Wykonałem po raz trzeci przelew w celu tym razem aktywacji sprzedaży, zrobiłem wyciąg z tego przelewu, posłałem od razu na  spolecznosc@allegro.pl.

Szanowne moderatorki, proszę pomóżcie zakończyć już moje cierpienia 🙂 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@FuturePowerS działam w tej sprawie, dam znać gdy tylko otrzymam odpowiedź! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Przemek198735
#8 Zapaleniec#
  • Witam mam podobny problem z aktywacja konta do wypłat ze sprzedaży na allegro. Wysłałem do allegro przelew z zagranicznego banku A allegro i tak odrzucili moją weryfikację 
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Przemek198735 czy przelew weryfikacyjny został wykonany z zagranicznego (o początku LT) konta, w euro? Jeśli tak, to czy możesz przesłać potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Przemek198735
#8 Zapaleniec#
  • Wysłałem tam na ten email co Pani podała kopię z wyciągu 
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Przemek198735 oki, wyjaśniam to i dam znać, gdy dostanę odpowiedź 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Przemek198735 wypłaty na Twoim koncie są już aktywne. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
FuturePowerS
#9 Pomysłodawca#

Miło mi, że dzięki mojemu wątkowi inne osoby uzyskały pomoc, jednak ja dalej choć najdłużej czekam pozostaję z problemem, więc dalej sprawa aktualna i proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@FuturePowerS przepraszam, że wcześniej nie dałam znać, ale konsultowaliśmy Twoją sprawę z operatorem płatności. Wczoraj o 20:20 w sprawie nr 34310667, poinformowaliśmy Cię o tym w wiadomości e-mail. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
FuturePowerS
#9 Pomysłodawca#

Niestety, nie otrzymałem nic na email, który jest przypisany do tego konta Allegro (spam też jest pusty).

Czy może Pani napisać tutaj w wiadomości o co chodzi skoro piszemy tu od samego początku ?

 

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@FuturePowerS ta wiadomość została wysłana na adres e-mail przypisany do konta z którego piszesz, spróbuj proszę poszukać jej po numerze: 34310667.

Poniżej wklejam treść wiadomości przesłanej w tej sprawie:
"Dobry wieczór,
kontaktuję się z Państwem w sprawie aktywacji konta. 
Otrzymałam informację z dedykowanego działu, że aktywowaliśmy już ręcznie Państwa konto. 🙂
W razie dodatkowych pytań, oczywiście chętnie pomogę. 
Życzę miłego wieczoru!"

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
FuturePowerS
#9 Pomysłodawca#

Bardzo dziękuję Pani Moniko, 

Sprawdziłem konto i chyba jest już w porządku, ponieważ jest już możliwość wystawiania ofert. Dziękuję wobec tego za wszelką pomoc. 

Warto byłoby to zasygnalizować gdzie trzeba, że ta weryfikacja związana z autoryzacją po koncie Revolut, cały ten proces to nie jest normalna sytuacja, żeby klienci Waszej platformy oczekiwali 30 dni na przejście tej koszmarnej procedury. 

Dla Was z kolei to później dodatkowa praca przy wyjaśnianiu. Przydałaby się tutaj lepsza automatyzacja.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@FuturePowerS dziękuję za informację i Twoją sugestie. Zgadzam się, że nie powinieneś czekać tak długo na aktywację konta. Wynika to z zabezpieczeń operatora płatności i nie mamy wpływu na ten proces. Natomiast dział finansów cały czas pracuje nad usprawnieniem tej procedury od naszej strony. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów