anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja może zająć parę dni .... mija 14 dzień i nic

Etlamoto
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

dzisiaj mija 14 dzień gdzie nie mogę ruszyć ze sprzedażą, prosiłam o kontakt telefoniczny zero kontaktu!! wczoraj napisałam może doczekam się odpowiedzi, czy każdy ma takie problemy z allegro że w razie problemów to walka z wiatrakami ?? co mam dalej zrobić??

rysunekrysunek

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Etlamoto. Przepraszam, że tyle to trwa. Poprosiłam o pilną odpowiedź w Twoim zgłoszeniu mailowym 49846472. Niedługo doradca się z Tobą skontaktuje. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Etlamoto
#7 Wielbiciel#

Witam

będę troszkę złośliwa 😉 w nomenklaturze Allegro słowo "pilne" to ile dni ?? czy raczej miesięcy??🤔😅ponieważ słowo "pilne" i "niedługo" nie działa, bo nadal nikt się nie odezwał do dnia dzisiejszego. Mija 18 dzień......

oznacz moderatorów

julienail
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Etlamoto, poprosiłam ponownie o pilną odpowiedź w zgłoszeniu. Czy poprosić również o kontakt telefoniczny w tej sprawie? 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

julienail
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Etlamoto, dostałam informację, że weryfikacja wczoraj trafiła do drugiego operatora płatności - taka weryfikacja trwa do 3 dni roboczych, więc niedługo powinna zostać zaakceptowana. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Etlamoto
#7 Wielbiciel#

Droga Pani, 

te słowa które Pani do mnie pisze słyszałam również wcześniej od Pani koleżanki @MiMary  to chyba regułka, która firma Was nauczyła i odpisujecie z automatu jak bezmyślne boty 🙄żeby klient pomyślał że coś jest robione w jego sprawie, a w realu nic nie możecie pomóc nic się nie zmieniło mnie już nie zależy bo zaczyna ruszać moja strona internetowa przez którą będę sprzedawać i wcale nie muszę tego robić przez allegro 😉, ale poczekam z ciekawości żeby się przekonać Czy Pani ma większą moc sprawczą żeby sprawa została rozwiązana?? życzę powodzenia i zobaczę czy Pani się uda 

oznacz moderatorów

Etlamoto
#7 Wielbiciel#

Witam,

te słowa, które Pani do mnie pisze, słyszałam również wcześniej od Pani koleżanki @MiMary to chyba regułka, która firma Was nauczyła i odpisujecie z automatu jak bezmyślne boty ‌‌... żeby klient pomyślał, że coś jest robione w jego sprawie, a w realu nic nie możecie pomóc !. Nic się nie zmieniło, do tej pory więc pozostaje czekać i potem opisać na internecie i blogu procedurę allegro ‌‌. Obecnie kiedy, zaczyna ruszać moja strona internetowa, jak i sklep internetowy, przez które będę sprzedawać i wcale nie muszę tego robić przez allegro, nawet mniejsze koszty jedno co muszę, powiedzieć straciliście klienta, który mógłby dla Waszej firmy przynosić zyski, ale poczekam z ciekawości, żeby się przekonać, czy Pani ma większą moc sprawczą, żeby sprawa została rozwiązana?? Życzę powodzenia i zobaczę czy Pani się uda.

oznacz moderatorów

Etlamoto
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 
Czy otrzymamy jakąś wiążącą odpowiedź co do naszego konta?

Wczoraj prawie działało a dziś znowu 0%.

Proszę o wyjaśnienia o co konkretnie chodzi?

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Etlamoto Twoje konto jest w pełni aktywne. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Etlamoto
#7 Wielbiciel#

Naprawdę aktywne ?? zmieniło się jedno że od początku mamy zrobić rejestrację konta proszę zobaczyć, czy to według Pani jest aktywne konto?? i co teraz ???

Etlamoto_1-1742042546648.png

 

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Etlamoto prześlij tu proszę zrzut całego swojego ekranu, z którego pochodzi ten zrzut oraz poproszę jeszcze o informację, czy podczas wystawiania oferty pojawią się jakieś komunikaty, które uniemożliwiają Ci rozpoczęcie sprzedaży? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Etlamoto
#7 Wielbiciel#

Bardzo proszę, czy to coś zmieni raz już zapłaciliśmy, na samym początku,  żeby zweryfikować konto było 80 % do zakończenia i nagle po miesiącu wracamy do początku dramat. Co dalej mamy robić ?? co jest nie tak ??

Etlamoto_0-1742129941243.png

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Etlamoto Twoje konto jest w pełni aktywne, aktywne są też wypłaty. Przesłany zrzut dotyczy edycji danych firmowych, nie aktywacji konta. 
Nie powinnaś mieć żadnych trudności z wystawieniem ofert i rozpoczęciem sprzedaży.
Zresztą  widzę, że masz już jedną aktywną ofertę. 
Oczywiście daj proszę znać, gdyby pojawiły się jakieś trudności, pomożemy! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Etlamoto
#7 Wielbiciel#

No cóż, zmieniło się tyle jak poniższy zrzut ekranu,  czy to oznacza że konto jest aktywne ??, 

Etlamoto_1-1742311095074.png

 

oznacz moderatorów