anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zlecenie wypłaty na konto bankowe

Client:92494244
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  

Witam,  20 lutego miałam swoją pierwszą sprzedaż na allegro lokalnie, kupujący odebrał paczkę 24 lutego, lecz ja do tej pory mam nieaktywny przycisk ze zleceniem wypłaty pieniążków na moje konto bankowe. Przelew weryfikacyjny również robiłam, Allegro wysłało maila że weryfikacja przebiegła pomyślnie i konto do wypłat jest zatwierdzone,lecz czemu tyle czasu nie mam możliwości otrzymania swoich pieniędzy na konto?

Dodam że pisałam również zgłoszenie do Allegro ponad tydzień temu z odpowiedzią na maila, lecz ponad tydzień mija i bez odpowiedzi. 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Client:92494244, czy aktywowałaś PayU? W razie potrzeby więcej informacji o tym znajdziesz tutaj.

Prosiłabym Cię również o podanie mi numeru zgłoszenia mailowego - poproszę o szybką odpowiedź. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:92494244
#7 Wielbiciel#

Mam że Payu I przelew na konto bankowe jest zaakceptowane  robiłam ten przelew weryfikacyjny, bo chciałam wypłatę przenieść na przelew na rachunek bankowy bo z tym Payu nie wiem jak to działa i nie wiem czy pamiętam hasło i czy w ogóle mam tam konto,potwierdzałam swoje dane osobowe i było zaakceptowane  ale tutaj w ustawieniach wypłat wygląda to tak jak na załączonych zrzutach ekranu

Z tym nr zgłoszenia to nie wiem gdzie to sprawdzić, bo to wysłałam po prostu przez pomoc i zaznaczyłam żeby odpowiedź dostać a maila 

oznacz moderatorów

Client:92494244
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20250318_162434_Allegro Lokalnie.jpg

Screenshot_20250318_162504_Allegro Lokalnie.jpg

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:92494244 Z konta, z którego tutaj piszesz, nie widzę żadnego zgłoszenia. Możliwe więc, że wysyłając je, byłaś zalogowana na innym koncie.

Udało mi się ustalić, że przyczyną problemu była blokada nałożona na Twoje konto kilka lat temu. Chociaż została już zdjęta, możliwość zlecania wypłat pozostawała wstrzymana. Obecnie problem nie powienien już występować.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:92494244
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za pomoc, już mogę zlecić wypłatę na konto. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów