Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie.Mam pytanie.--- klient zle wisal nr.telefonu w zamowieniu i nie moge wydrukowac etykiety dla niego do wysylki..Co mam zrobic? Kontaktowalem sie juz z nim i podal mi nowy wlasciwy numer.
Chodzi mi o aukcje klienta --- Kupione przez [edycja], Nr płatności: 0e704f3a-e5b5-4860-8abd-a8f83fc079c1.
Takie cos mi sie wyswietla
Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety.
Kupujący błędnie wypełnił formularz zamówienia.
Niewłaściwy format numeru telefonu.
Napisz wiadomość do obsługi klienta, pomożemy Ci rozwiązać tę sytuację.
Prosze o informacje co mam zrobic.
Pozdrawiam
Cześć, @Client:127165445. Edytowałam dane klienta - spróbuj teraz wygenerować etykietę.