anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wygenerowanie etykiety

MAMY ROZWIĄZANIE!
Alejakwiatow22
#8 Zapaleniec#

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Alejakwiatow22 tak chyba maja awarie bo @trucko też ma problem w tym wątku

oznacz moderatorów
Alejakwiatow22
#8 Zapaleniec#

Kurcze ja jestem  początkująca i to moja pierwsza wysyłka  do paczkomatu a utknęłam na tej etykiecie ... Patrzę, że konfiguracja  stanęła na 46 % i nie wiem czy ma to związek i mnie blokuje 🤔? Czy może trzeba mieć podpisaną jakąś umowę z inpost em? Czeka mnie też wysyłka kurierem i też nic nie widzę załamka 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Alejakwiatow22 O które zamówienie chodzi?

Natalia
   Moderatorka

Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Alejakwiatow22
#8 Zapaleniec#

Mamy dopiero dwa pierwsze zamówienia,  ja jestem początkująca i to moja pierwsza wysyłka do paczkomatu a utknęłam na tej etykiecie ... Nie pojawia sie  prawej stronie tabelka w ktorej moge coś kliknąć ,  żeby zrobić etykiete .Patrzę, że konfiguracja stanęła na 46 % i nie wiem czy ma to związek i mnie blokuje 🤔? Czy może trzeba mieć podpisaną jakąś umowę z inpost em? Czeka mnie też wysyłka kurierem i też nic nie widzę załamka .

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Alejakwiatow22 Żadnego z tych zamówień nie wyślesz przez nasz system. Jeden z klientów wybrał dostawę przez Paczkomaty 24/7, a drugi przesyłkę kurierską. 

Przy zamówieniach z Lokalnie umożliwiamy nadanie przez Allegro jedynie przesyłek Allegro Paczkomaty InPost.

Oba zamówienia nadasz na stronach konkretnych przewoźników.

Natalia
   Moderatorka

Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Alejakwiatow22
#8 Zapaleniec#

DO  @nat_not 

Dziękuję za odpowiedź;