anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wygenerowanie etykiety

MAMY ROZWIĄZANIE!
Alejakwiatow22
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Alejakwiatow22 tak chyba maja awarie bo @trucko też ma problem w tym wątku

oznacz moderatorów
Alejakwiatow22
#8 Zapaleniec#

Kurcze ja jestem  początkująca i to moja pierwsza wysyłka  do paczkomatu a utknęłam na tej etykiecie ... Patrzę, że konfiguracja  stanęła na 46 % i nie wiem czy ma to związek i mnie blokuje 🤔? Czy może trzeba mieć podpisaną jakąś umowę z inpost em? Czeka mnie też wysyłka kurierem i też nic nie widzę załamka 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Alejakwiatow22 O które zamówienie chodzi?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Alejakwiatow22
#8 Zapaleniec#

Mamy dopiero dwa pierwsze zamówienia,  ja jestem początkująca i to moja pierwsza wysyłka do paczkomatu a utknęłam na tej etykiecie ... Nie pojawia sie  prawej stronie tabelka w ktorej moge coś kliknąć ,  żeby zrobić etykiete .Patrzę, że konfiguracja stanęła na 46 % i nie wiem czy ma to związek i mnie blokuje 🤔? Czy może trzeba mieć podpisaną jakąś umowę z inpost em? Czeka mnie też wysyłka kurierem i też nic nie widzę załamka .

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Alejakwiatow22 Żadnego z tych zamówień nie wyślesz przez nasz system. Jeden z klientów wybrał dostawę przez Paczkomaty 24/7, a drugi przesyłkę kurierską. 

Przy zamówieniach z Lokalnie umożliwiamy nadanie przez Allegro jedynie przesyłek Allegro Paczkomaty InPost.

Oba zamówienia nadasz na stronach konkretnych przewoźników.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Alejakwiatow22
#8 Zapaleniec#

DO  @nat_not 

Dziękuję za odpowiedź;