Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, jak wygenerować nową etykietę? Rozmawiałem już z InPostem, anulowali złą etykietę ale nie mogę wygenerować do swojego przedmiotu nowej. Ja jestem sprzedawcą, zła etykieta była na za małą szufladę paczkomatu, chcę zmienić na większą, sprzedaję przez Lokalnie i mam Smarta
@misioo_pk, zweryfikuję, w czym tkwi problem. Proszę Cię o cierpliwość.
@misioo_pk, czy próbowałeś nadać już paczkę w paczkomacie?
Tak, ale przez to nie mogłem zrobić tego osobiście, osoba, która to robiła, źle zakończyła działania przy paczkomacie i zamknęła szufladę bez paczki w środku. Summa summarum poleciała "pusta przesyłka"
@mr_oma czy może się coś już wyjaśniło? Nie chcę, żeby kupujący czekał dłużej na przesyłkę
@misioo_pk, przepraszam Cię za czas oczekiwania na odpowiedź. Jeśli nadano przesyłkę w paczkomacie (zamknięto skrzynkę i potwierdzono to w aplikacji InPost), nie odzyskasz etykiety. Musisz nadać ją ponownie na własną rękę.