anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wygenerowanie nowej etykiety

misioo_pk
#7 Wielbiciel#

Cześć, jak wygenerować nową etykietę? Rozmawiałem już z InPostem, anulowali złą etykietę ale nie mogę wygenerować do swojego przedmiotu nowej. Ja jestem sprzedawcą, zła etykieta była na za małą szufladę paczkomatu, chcę zmienić na większą, sprzedaję przez Lokalnie i mam Smarta

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@misioo_pk, zweryfikuję, w czym tkwi problem. Proszę Cię o cierpliwość. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@misioo_pk, czy próbowałeś nadać już paczkę w paczkomacie? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

misioo_pk
#7 Wielbiciel#

Tak, ale przez to nie mogłem zrobić tego osobiście, osoba, która to robiła, źle zakończyła działania przy paczkomacie i zamknęła szufladę bez paczki w środku. Summa summarum poleciała "pusta przesyłka"

oznacz moderatorów

misioo_pk
#7 Wielbiciel#

@mr_oma czy może się coś już wyjaśniło? Nie chcę, żeby kupujący czekał dłużej na przesyłkę 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@misioo_pk, przepraszam Cię za czas oczekiwania na odpowiedź. Jeśli nadano przesyłkę w paczkomacie (zamknięto skrzynkę i potwierdzono to w aplikacji InPost), nie odzyskasz etykiety. Musisz nadać ją ponownie na własną rękę. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów