Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o informację dlaczego nie mogę wypłacić środków z allegro lokalnie pomimo weryfikacji przez przelewy 24 i aktualizacji danych konta. Dodam, że są zgodne z danymi z banku.
Może klient wpłacił przez bramkę PayU?
@Client:90171713 widzę, że weryfikacja jest w toku, napisz proszę kiedy aktualizowałeś dane do wypłat? Pamiętaj, że dla PayU weryfikacja może potrwać do 3 dni roboczych.
Dane zostały zaktualizowane 11.01. Oraz został zrobiony przelew z banku w celu weryfikacji przez Przelewy 24. Dla PayU wypłaty są nieaktywne a Przelewy 24 cały czas weryfikują.
@Client:90171713 Weryfikuję sprawę.
@Client:90171713 Otrzymałam informację, że opcję PayU masz zablokowaną, ponieważ przelew otrzymaliśmy z innego numeru konta bankowego niż podany w ustawieniach konta Allegro. Ponów przelew.
Nr konta się zgadza z numerem podanym na allegro, dodatkowo weryfikacja konta przez przelewy 24 poszła pomyślnie. Proszę o informację co mam dalej robić.
@Client:90171713 W tej sytuacji najlepiej skontaktuj się z nami przez formularz. Doradca zweryfikuje Twoje dane na koncie i sprawę z operatorem płatności.