anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłata środków za sprzedaż

MAMY ROZWIĄZANIE!
39933171
#7 Wielbiciel#

Witam. W tamtym tygodniu sprzedałam 2 przedmioty. Przelew weryfikacyjny zrobiłam i wrócił on już na moje konto jednak nadal nie mogę wypłacić środków na swoje konto. W jaki sposób można to szybko rozwiązać? Wszystko zaakceptowane ze strony allegro, jednak e-maila odnośnie jakichkolwiek informacji nie dostałam. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@39933171 weryfikacja Twojego konta do wypłat przez PayU wciąż trwa, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
39933171
#7 Wielbiciel#

A jak długo jeszcze potrwa ta weryfikacja? I dlaczego trwa to tak długo skoro jest wyraźnie napisane, że weryfikacja potrwa od 3-5 dni roboczych, czyli już 5 dni roboczych minęło. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@39933171 prześlij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego wysłanego do operatora PayU za pomocą formularza (możliwość dodania załącznika pojawi się, gdy wybierzesz kontakt w wiadomości e-mail). Doradca skontaktuje się z operatorem, aby wyjaśnić, dlaczego weryfikacja wypłat się przedłuża. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
39933171
#7 Wielbiciel#

Witam. Dziękuję za podpowiedź. Wysłałam zdjęcie przelewu i kontakt zleciłam przez e-mail. 

oznacz moderatorów