Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W tamtym tygodniu sprzedałam 2 przedmioty. Przelew weryfikacyjny zrobiłam i wrócił on już na moje konto jednak nadal nie mogę wypłacić środków na swoje konto. W jaki sposób można to szybko rozwiązać? Wszystko zaakceptowane ze strony allegro, jednak e-maila odnośnie jakichkolwiek informacji nie dostałam.
@39933171 weryfikacja Twojego konta do wypłat przez PayU wciąż trwa, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość.
A jak długo jeszcze potrwa ta weryfikacja? I dlaczego trwa to tak długo skoro jest wyraźnie napisane, że weryfikacja potrwa od 3-5 dni roboczych, czyli już 5 dni roboczych minęło.
@39933171 prześlij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego wysłanego do operatora PayU za pomocą formularza (możliwość dodania załącznika pojawi się, gdy wybierzesz kontakt w wiadomości e-mail). Doradca skontaktuje się z operatorem, aby wyjaśnić, dlaczego weryfikacja wypłat się przedłuża.
Witam. Dziękuję za podpowiedź. Wysłałam zdjęcie przelewu i kontakt zleciłam przez e-mail.