Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Wysłana paczka 09.03.2024, klient odebrał dziś (12.03.2024), zdekompletowaną, owiniętą niechlujnie inną taśmą niż moja. Brakuję dwóch kluczowych przedmiotów aukcji. Czy można zmusić jakoś za pośrednictwem allegro lokalnie firmę inpost o wyjaśnienia? Przecież na pewno są nagrania z kamer w skrytkach, który kurier odbiera przesyłkę o której godzinie itp. Moja paczka była owinięta białą taśmą typu Power Tape firmy Dolphin a do klienta przyjechała w szarej na prędce klejonej. Nie chciałbym być podwójnie stratny robiąc zwrot klientowi oraz tracąc przedmiot. Czy da się jakoś tą sprawę rozwiązać? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
podaje link do aukcji, której sprawa dotyczy: Glock 17 z pasem, torba zrzutowa i kaburą | Nowa Wola | Kup teraz na Allegro Lokalnie
Rozmawiałem już z klientem, mam zdjęcia paczki, którą odebrał, ja niestety po swojej stronie mam tylko tą nieszczęsną taśmę, którą również mam u siebie i która jest widoczna na jednym ze zdjęć od klienta. Zdjęć ani zawartości ani paczki nie robiłem bo nie miałem tego w zwyczaju.
pozdrawiam:
K.B
@Isoul a protokół szkody rozbieżności kupujący spisał https://inpost.pl/protokol ? potem składacie reklamację https://inpost.pl/reklamacja 🙂
Myślałem, że allegro jako allegro protect ma jakieś rozwiązania gotowe na takie okoliczności a tu widzę, że wszystko samemu trzeba robić jak się sypie 🙄. Ale lepszy rydz niż nic. Dzięki wielkie za radę.
@Isoul spiszcie protokół bo to podstawa i złóżcie reklamację allegro, tylko to taki pośrednik i więcej roboty bo jak coś brakuje piszą do allegro allegro do Ciebie Ty do Allegro i allegro do InPost 😄 Więc według mnie lepiej samemu zgłosić na podstawie pełnomocnictwa 😄
osoba prywatna sprzedała @kostas11 reklamację składa sobie kupujący
Kupujący musi sporządzić protokół szkody, ma 7dni.
Miałem już takie przypadki z przewoźnikiem Inpost. Niestety ale przewoźnik potrafi zaglądać w paczki potem je zaklejać, lub przepakowywać, potem niestety odrzuci reklamację i nic mu nie zrobisz. Kiedyś w paczki zaglądała Poczta Polska co już się ten proceder skończył, i zaczęło się niestety w inpost.
To nie przewoźnik zagląda w paczki, tylko pracownicy. Takie przypadki zdarzają się, jak zatrudniają tanich pracowników zza pewnej granicy, lub po pobycie "na pewnych wczasach".
Przewoźnik odpowiada za transport a nie poszczególni pracownicy. Jeśli coś złego dzieje się na sortowniach jak otwieranie paczek czy ich przepakowywanie, to przewoźnik odpowiada za te osoby! Przewoźnik ma obowiązek zachować odpowiedni szacunek do przesyłek swoich klientów, ale niestety jest jak jest.
@Isoul zacznijmy od najważniejszego sprzedajesz jako osoba prywatna ergo ryzyko utraty i uszkodzenia paczki przechodzi na kupującego z chwilą nadania paczki, kupujący dspisuje sobie protokół szkody składa reklamację u przewoźnika, a jak mu nie pasi to zgłasza na policję kradzież. Odrzuć roszczenie zgodnie z prawem nie odpowiadasz za paczkę od chwili nadania.