Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam do wysłania 2 przesyłki do paczkomatu inpost. Po raz pierwszy mam problem z wygenerowaniem etykiety.
Mam konto smart wiec 0 zł , jak zrobię ręcznie zapłacę za wysyłkę. Co robić ?
@SprzedamXYZ Wskaż proszę, o które zamówienia chodzi. Z tego co widzę, to udało Ci się wygenerować etykiety do obu zamówień z wczoraj 26.11.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam,
mam problem z utworzeniem etykiety do jednej z moich przesyłek. W dniu wczorajszym klient zakupił ode mnie rzecz. W dniu dzisiejszym chciałem utworzyć etykietę dla tej przesyłki jednak po kliknięciu na "utwórz etykietę i nadaj paczkę" a następnie wybraniu czy to rozmiaru paczki M czy L ( do mniejszej niestety nie wejdzie przesyłka ) następnie potwierdzeniu swoich danych i przejściu do podsumowania każdorazowo wyskakuje informacja " Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety." Informacja ta pojawia się w różnych przeglądarkach. Próbowałem również przez aplikację w telefonie i też mam to samo. Zdjęcie z informacją poniżej.
Pojawia się komunikat "Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety"