Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czytałem ,że istniał już taki problem. Nie mogę wydrukować etykiety i pojawia się komunikat" Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego krok. Co robić?
Mam podobny problem . Nie mogę wygenerować etykiety inpostu . Wyskakuje komunikat błąd poprawności danych . Z tym że wszystko jest ok . Przeglądarkę wyczyściłam . Jak mam wygenerować etykietę ?
Witam
Po naciśnięciu w mailu "utwórz etykietę i nadaj paczkę:, jak również bezpośrednio ze strony Allegro lokalnie pojawia się komunikat:
"Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku"
Proszę o pomoc
@agosiah Ten problem pojawia się i.... na chwilę znika:https://spolecznosc.allegro.pl/t5/sprzedaj%C4%85cy-o-allegro-lokalnie/problem-z-generowaniem-etykiet...
Tak widziałam ten temat. Czyli czekam?
Musisz zaczekać do jutra do 18, inpost ma przerwę techniczną.
Bardzo dziękuję za podpowiedź. Pozdrawiam:)
https://inpost.pl/aktualnosci-informacje-na-temat-przerwy-serwisowej-20-21022021
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dziękuję:)
Dzień dobry.
Sprzedałem przedmiot przez allegro lokalnie. Kupujący opłacił i wybrał dostawę do paczkomatu Inpost. Po wybraniu paczkomatu do którego mam nadać paczkę.
Wybieram "Utwórz etykietę" i wyskakuje błąd:
"Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku.
Próbowałem wybrać inny paczkomat nadal to samo.
jest przerwa techniczna, nie widziałeś bannera na pół ekranu po zalogowaniu do managera paczek? Trwa do jutra do wieczora
@kytorr na allegro lokalnie nadaje się przez panel allegro i nie widzą tego komunikatu 😞
@mati2378 pewnie przez przerwę serwisową nie utworzysz etykiety ( dla pewności sprawdź telefon czy nie jest stacjonarny )
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupujących/przerwa-serwisowa-20-21-02-2021/td-p/165485
Wyskakuje mi taki komunikat przy tworzeniu etykiety: Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku. W czym problem? Dodam, że wszystkie dane poprawne.
Problem w tym, że Inpost ma przerwę techniczną 🙂
https://inpost.pl/aktualnosci-informacje-na-temat-przerwy-serwisowej-20-21022021
Spróbuj jutro po godz. 18
@rob_oo Przerwa w InPost, wątek wielokrotnie tu opisany:https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/przerwa-serwisowa-20-21-02-2021/td-p/1654...
@rob_oo Spróbuj po godzinie 18.00 - do tego czasu InPost ma przerwę techniczną.
To nie do końca prawda. Podczas pobierania etykiety wyskakuje błąd 400. W tym momencie wychodzę ze strony z błędem i od razu wchodzę na stronę ponownie. Jeszcze raz pobieram etykietę i wszystko i już nie ma błędu. Dlaczego tak się dzieje?