Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, z rozpędu wybrałem za mały gabaryt paczki Inpost, czy jest jeszcze szansa zmienić etykietę?
@SMARA Podaj mi proszę numer zamówienia lub oferty, której dotyczy ta etykieta.
@SMARA Gotowe, usunęłam tę etykietę, więc możesz już wygenerować nową, we właściwym rozmiarze.
dziękuję
Mam ten sam problem, zorientowałam się kiedy po otworzeniu drzwi przesyłka nie zmiescila sie do paczkomatu
Numer przesyłki
660166297331269111871602
Z allegro lokalnie
@Anirem nie znalazłam tej przesyłki w systemie na Twoim koncie, widzę jedynie po śledzeniu przesyłki, że została ona nadana, ponieważ liczy się otwarcie i zamknięcie skrytki. Czy możesz podać numer zamówienia, którego to dotyczy?
Witam, zrobiłem to samo. Zostało A, a miało być B.
nr zamówienia: 4139a520-305e-11ee-9742-91a322367d90
nr przesyłki: 659830787356120118103894
Proszę o umożliwienie ponownego wygenerowania etykiety
@zupkab to jest zamówienie z Allegro, a nie Allegro Lokalnie, więc w takim przypadku konieczne będzie ponowne wygenerowanie etykiety. Z tego co widzę ze śledzenia przesyłki to została ona "nadana", rozumiem, że po prostu próbowałeś ją włożyć i skrytka jest pusta.
Poproszę o pomoc InPost, co można zrobić w tej sytuacji, poczekaj proszę na wiadomość od przewoźnika tutaj na forum.
Dzień dobry,
przesyłka widnieje jako umieszczona w skrytce.
W przypadku etykiety 659830787356120118103894 możemy zaproponować przepakowanie zawartości tak, aby zmieściła się do zadeklarowanego gabarytu A (8x38x64 cm).
Wówczas możemy umożliwić nadanie przesyłki na tej samej etykiecie.
Jeśli przepakowanie nie jest jednak możliwe, koniecznym będzie wygenerowanie nowej etykiety dla danego zamówienia.
W tym celu w zakładce ALLEGRO → IMPORT ALLEGRO INPOST należy wybrać odpowiedni typ przesyłki i wybrać filtr "Wygenerowane", a następnie kliknąć przycisk SZUKAJ (po prawej stronie).
@la_nika czy jeśli wygenerowałam sobie przez przypadek gabaryt B zamiast C (inpost) allegro da się jakoś anulować etykietę, żeby zmienić na gabaryt C ? Bez dodatkowego płacenia ? (jest to allegro smart!)
@WoodQueen Mogę usunąć dla Ciebie starą etykietę jeśli wygenerowałaś ją przez Allegro Lokalnie (czyli musi być to metoda Allegro Paczkomaty InPost). Podaj mi numer tego zamówienia lub numer oferty. 🙂
dziękuję za wiadomość, zamówienie jest na tradycyjnym allefro , jego nr : a93a0f20-8fae-11ee-84ff-fd93d70049e4
@WoodQueen Tak jak napisałam wyżej — mogę to zrobić wyłącznie w przypadku Allegro Lokalnie.
W przypadku Allegro — jeśli generowałaś paczkę przez narzędzie Wysyłam z Allegro, spróbuj ją usunąć i wygenerować ponownie.
Jeśli paczki generujesz w Managerze Paczek InPost, to skontaktuj się z bezpośrednio InPost.
Proszę Panią Moderatorkę o pomoc 😉
Wybrałem zły gabaryt dla mojej przesyłki. Powinien być C. Czy mogę prosić o możliwość ponownego wygenerowania etykiety?
Dzwoniłem już do In Postu, przesyłka została u nich anulowana.
Numer przesyłki - 660166446336073114492831
@mati_tal Usunęłam błędną etykietę. Teraz możesz wygenerować nową. 🙂
Niestety stara etykieta nadal jest do pobrania.
Nr 660166446336073114492831
@mati_tal Najmocniej Cię przeprasza, oczywiście to był mój błąd. Już usunęłam wskazaną etykietę.
Niestety również wybrałem zły gabaryt dla swojej przesyłki. Czy byłaby możliwość by mi także Pani Moderatorka mogła usunąć paczkę i żebym mógł wygenerować list ponownie?
Numer zamówienia: 05d07e9d-15d5-49b8-9ea7- f5185e8a98da
Dziękuję z góry
@Timidest Usunęłam błędną etykietę. Możesz wygenerować nową.
Witam, zrobiłem to samo. Zamiast rozmiaru C wybrałem B.
nr przesyłki: 660166636360537122565184
Proszę o umożliwienie ponownego wygenerowania etykiety