anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zły gabaryt na etykiecie

MAMY ROZWIĄZANIE!
napioooor
#8 Zapaleniec#

Witam, z rozpędu wybrałem za mały gabaryt paczki Inpost, czy jest jeszcze szansa zmienić etykietę?

oznacz moderatorów
57 ODPOWIEDZI 57
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SMARA Podaj mi proszę numer zamówienia lub oferty, której dotyczy ta etykieta. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
SMARA
#2 Obserwator#

  de830468-d013-4239-bb1b-5855fdc86af2

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SMARA Gotowe, usunęłam tę etykietę, więc możesz już wygenerować nową, we właściwym rozmiarze. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
SMARA
#2 Obserwator#

dziękuję

oznacz moderatorów
Anirem
#2 Obserwator#

Mam ten sam problem, zorientowałam się kiedy po otworzeniu drzwi przesyłka nie zmiescila sie do paczkomatu

Numer przesyłki 

660166297331269111871602

Z allegro lokalnie

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Anirem nie znalazłam tej przesyłki w systemie na Twoim koncie, widzę jedynie po śledzeniu przesyłki, że została ona nadana, ponieważ liczy się otwarcie i zamknięcie skrytki. Czy możesz podać numer zamówienia, którego to dotyczy?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
zupkab
#7 Wielbiciel#

Witam, zrobiłem to samo. Zostało A, a miało być B.

nr zamówienia: 4139a520-305e-11ee-9742-91a322367d90

nr przesyłki: 659830787356120118103894

Proszę o umożliwienie ponownego wygenerowania etykiety

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@zupkab to jest zamówienie z Allegro, a nie Allegro Lokalnie, więc w takim przypadku konieczne będzie ponowne wygenerowanie etykiety. Z tego co widzę ze śledzenia przesyłki to została ona "nadana", rozumiem, że po prostu próbowałeś ją włożyć i skrytka jest pusta.  
Poproszę o pomoc InPost, co można zrobić w tej sytuacji, poczekaj proszę na wiadomość od przewoźnika tutaj na forum. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry,

przesyłka widnieje jako umieszczona w skrytce.
W przypadku etykiety 659830787356120118103894 możemy zaproponować przepakowanie zawartości tak, aby zmieściła się do zadeklarowanego gabarytu A (8x38x64 cm).
Wówczas możemy umożliwić nadanie przesyłki na tej samej etykiecie.

Jeśli przepakowanie nie jest jednak możliwe, koniecznym będzie wygenerowanie nowej etykiety dla danego zamówienia.

W tym celu w zakładce ALLEGRO → IMPORT ALLEGRO INPOST należy wybrać odpowiedni typ przesyłki i wybrać filtr "Wygenerowane", a następnie kliknąć przycisk SZUKAJ (po prawej stronie).

oznacz moderatorów
WoodQueen
#10 Popularyzator#

@la_nika czy jeśli wygenerowałam sobie przez przypadek gabaryt B zamiast C (inpost) allegro da się jakoś anulować etykietę, żeby zmienić na gabaryt C ? Bez dodatkowego płacenia ? (jest to allegro smart!)

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@WoodQueen Mogę usunąć dla Ciebie starą etykietę jeśli wygenerowałaś ją przez Allegro Lokalnie (czyli musi być to metoda Allegro Paczkomaty InPost). Podaj mi numer tego zamówienia lub numer oferty. 🙂 

oznacz moderatorów
WoodQueen
#10 Popularyzator#

dziękuję za wiadomość, zamówienie jest na tradycyjnym allefro , jego nr : a93a0f20-8fae-11ee-84ff-fd93d70049e4

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@WoodQueen Tak jak napisałam wyżej — mogę to zrobić wyłącznie w przypadku Allegro Lokalnie. 

W przypadku Allegro — jeśli generowałaś paczkę przez narzędzie Wysyłam z Allegro, spróbuj ją usunąć i wygenerować ponownie. 

Jeśli paczki generujesz w Managerze Paczek InPost, to skontaktuj się z bezpośrednio InPost. 

oznacz moderatorów
mati_tal
#8 Zapaleniec#

Proszę Panią Moderatorkę o pomoc 😉

Wybrałem zły gabaryt dla mojej przesyłki. Powinien być C. Czy mogę prosić o możliwość ponownego wygenerowania etykiety?

Dzwoniłem już do In Postu, przesyłka została u nich anulowana.

Numer przesyłki - 660166446336073114492831

 

 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mati_tal Usunęłam błędną etykietę. Teraz możesz wygenerować nową. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mati_tal
#8 Zapaleniec#

Niestety stara etykieta nadal jest do pobrania.

Nr 660166446336073114492831

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mati_tal Najmocniej Cię przeprasza, oczywiście to był mój błąd. Już usunęłam wskazaną etykietę. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Timidest
#2 Obserwator#

Niestety również wybrałem zły gabaryt dla swojej przesyłki. Czy byłaby możliwość by mi także Pani Moderatorka mogła usunąć paczkę i żebym mógł wygenerować list ponownie? 

Numer zamówienia: 05d07e9d-15d5-49b8-9ea7- f5185e8a98da

Dziękuję z góry 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Timidest Usunęłam błędną etykietę. Możesz wygenerować nową.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
4wego
#2 Obserwator#

Witam, zrobiłem to samo. Zamiast rozmiaru C wybrałem B.

nr przesyłki: 660166636360537122565184

Proszę o umożliwienie ponownego wygenerowania etykiety

oznacz moderatorów