Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.Mam problem zostałem, obciążony z allegro protect po nie rozwiązaniu sytuacji z kupującym okej rozumiem jak już mam być obciążony to już niech będę stratny,ale problem w tym że produkt który kupujący zgłaszał kosztował 150 zł a mi allegro protect przyznało strate na saldzie aż 300 zł na minusie oraz nie dostałem nic żadnej wiadomości ze zostałem obciążony dopiero musiałem sam wejść na saldo allegro jest tylko potwierdzenie na liście oplat że -300 (allegro protect)co zrobić mam?
Pisać do Allegro zapytanie dlaczego taka cena?https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10
To allegro w żaden sposób nie informuje o obiazeniu w ramach allegro protest? Trzeba samemu sprawdzać w opłatach? To zaraz sprawdzę u siebie, czy mnie czasem nie obiazyli kiedyś? 😄 Do tej pory myślałem że nie, ale okazuje się że mogłem o tym nie wiedzieć, skoro nie informują:D
@ImPROter chyba rok temu miałem sytuacje że Kupujący zgłosił sprawę Allegro Protect, wówczas też nie dostałem żadnego powiadomienia na koncie Allegro, dopiero po mocnym grzebaniu w skrzynce e-mail znalazłem wiadomość o tej sytuacji -tylko jak człowiek codziennie jest zasypywany głupotami od strony Allegro łatwo przeoczyć. Oczywiście przekroczyłem 48h na odpisanie i wyjaśnienie sytuacji więc sprawa z automatu została przegrana
@DawAllegro Cześć. Chodzi o sprzedaż z Allegro Lokalnie z 14 stycznia. Sprzedałeś słuchawki za 290,00 zł (+ koszty dostawy, łącznie 300,95 zł).
Kupujący zgłosił problem w dyskusji 18 stycznia — produkt niezgodny z opisem. W dyskusji nie wypowiedziałeś się ani razu (a jest to Twoim obowiązkiem po sprzedaży), dlatego pozytywnie rozpatrzyliśmy wniosek o zwrot środków dla Klienta w ramach Allegro Protect.
@ko_alka pss wydaje się dla mnie, że problem zgłosił kupujący ^^
Witam już wiem za jakie zamówienie to jest ale jest to pomówienie że kupujący rozpoczął dyskusje 18 stycznia ponieważ żadnej takiej sytuacji nie było mam inne dyskusje już rozwiązane a takiej nie ma.Obciążyliście mnie kwota 300 zł bez poinformowania mnie ze kupujący zgłaszał jakiś problem z zamówieniem oraz bez wysłania maila,moim zdaniem to są darmowe prezenty dla kupujących sprzedaje słuchawki plus głośnik jak w opisie jest kupujący sobie zatrzymuje produkt wysyła wniosek do allegro protect a wy gdyby nic obciążacie mnie kwota 300 zł.Kupujacy ma produkt oraz 300 zł jest to jawne łamanie praw sprzedażowych.Prosze o jak natychmiastowa reakcje i odwołanie tej kwoty,mam potwierdzenia że żadnej informacji o rozpoczęciu dyskusji nie dostałem oraz żadnego maila o tym.
A po drugie rozmawiałem wczoraj przez infolinię z Panią z około 21 godziny powiedziała że powinienem dostać emaila od allegro protect od kilku do kilkunastu godzin a dalej nie dostałem nic takiego a przypomnę że obciazyliscie mnie 9 lutego około 10 rano...
@DawAllegro Dyskusję znajdziesz w swoim panelu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/dyskusje
Wiedziałeś o dyskusji, ponieważ wysłaliśmy do Ciebie mejla (którego odczytałeś 24 stycznia o godzinie 11:36) o treści:
Pilnie rozwiąż problem opisany w dyskusji z kupującym [login kupującego] w sprawie oferty 04710862-decd-47a2-bdbb-9a3876881abf.
Dyskusje z kupującymi znajdziesz tutaj
Na Twoje konto nałożyliśmy ograniczenia sprzedaży, ponieważ nie otrzymaliśmy Twoich wyczerpujących wyjaśnień w dyskusji.
Obecnie nie masz możliwości wystawiania nowych przedmiotów na sprzedaż, nie zostaną też wystawione te oferty, dla których planowane było ich automatyczne wznowienie. Sankcje nałożyliśmy zgodnie z art. 2.12. i 8.4. Regulaminu Allegro.
Po wyjaśnieniu sprawy zgłoszonej przez kupującego w dyskusji, skontaktuj się z nami w celu anulowania ograniczeń na koncie:
Uwaga! Prosimy, nie używaj opcji „Odpowiedz”, ponieważ tak wysłana wiadomość do nas nie dotrze.
Zatem byłeś poinformowany o trwającej dyskusji.
Ładnie omijacie wyjaśnienia mówiąc to jak wam najlepiej pasuje.Mail który mam połączony z allegro mam wiadomośći z 17 stycznia oraz potem następna 22 stycznia 17 styczeń to rozpoczęcie dyskusji innej na którą odpowiedziałem i odpowiadałem natychmiastowa a 22 wiadomość i zablokowaniu mi sprzedaży o nie odzywaniu się w dyskusji zważywszy na to że chodzi o dyskusje 17 styczeń nie wchodziłem w zakładkę żeby wejść w dyskusje na emailu ale dlaczego?nie zostałem poinformowany na mailu o tym że ktoś rozpoczął dyskusje ze mną 18 stycznia ORAZ dyskusja która Pani wspomina że rozpoczęła się 18 stycznia nie widnieje mi na czatach na allegro jak inne dyskusje mam potwierdzenia chociaż znając już wasza relacje w tej sprawie to pomyślicie że usunąłem dyskusje i emaile ha ha.Dalel czekam na email z allegro protect który ma przyjść na emaila z odwołaniem od wniosku bo dalej nie dostałem
Oraz jeżeli mogę znalesc dyskusje w panelu w dyskusjach dlaczego nie dostałem jej tutaj?zdjęcie poniżej.
Patrząc na to że zawsze informowaliście mnie o dyskusjach właśnie w tym miejscu na dole
@DawAllegro 17 stycznia przed godziną 20:00 wypowiedziałeś swoją umowę na usługi Allegro, dlatego na Twoim koncie wprowadziliśmy ograniczenia (zostałeś o tym poinformowany mejlowo 17 stycznia 2024 o 20:00) i m.in. ograniczyliśmy wysyłkę powiadomień w aplikacji. Nie zwalnia Cię to jednak z obowiązku terminowych wypowiedzi w dyskusjach.
Aha no właśnie uniemożliwiliscie mi dostawanie normalnie powiadomien czyli ja mam wchodzić co godzinę na przeglądarkę allegro żeby zobaczyć czy może allegro nie ogranicza mi dostawanie wiadomości w dyskusji i kupujący nie pisze czegoś,ładnie wystawiacie pod ścianę sprzedających będąc po stronie kupujących nie życzę tego Pani ale może się kiedyś przytrafić Pani osoba której sprzeda Pani jakiś przedmiot i ten kupujący włączy dyskusje wtedy Pani zobaczy że allegro stoi bardziej za kupującym nawet jak widać że kupujący nie ma podstaw żadnych do zwrotu i odzyskania pieniędzy ale wracając czyli przyznaje się Pani że jak wypowiedziałem umowę z allegro to automatycznie też nie wysłaliście mi emaila o rozpoczęciu dyskusji?bo ja nigdzie go nie widziałem a jakbym widział odpowiedzial bym od razu jak w innych dyskusjach.
"ograniczyliśmy wysyłkę powiadomień w aplikacji."
a jaki jest powód wyłaczenia powiadomień? taki klient już nie zasługuje na taką funkcjonalność? czy co?
Widocznie niestety nie,sprzedaje na allegro od ponad 3 lat i zrezygnowałem widząc jaki tak zwany syf się robi w stosunku do sprzedających ale nigdy bym nie pomyślał że jak zrezygnuje to zrobią wszystko żeby mnie obciążyć ps.nadal nie dostałem maila od allegro protect śmiech na sali a może nie dostanę bo zrezygnowałem z allegro ha ha wtedy sprawa pójdzie ale poza allegro.
Ale jak się tak zastanowić - to jest celowe działanie.
Zwrócić pieniądze, ale nie ze swojej kasy.
Oczywiście że tak,tak zwane darmowe prezenty.Allegro zrobi wszystko żebyś Ty dostał te obciążenie nawet jak odpowiadasz w dyskusji terminowo ja teraz nie odpowiadałem bo nic nie dostałem że ktoś rozpoczął ze mną dyskusje , odwołać też się nie odwołam raczej bo będą omijać temat a za nie długo będą się upominać o zapłatę rachunku tu oczywiście nie zapomną wysłać emaila ha ha
To ja sie podebne pod temat powiadomien, zeby nie smieci forum.
Allegro nam sprzedawcom naklada ograniczena z jakimi informacjami mozemy pisac do klientow, sami natomiast jestescie jednym wielkim spamerem.
Jesli ktos prowadzi dzialalnosc na Allegro, to informacje o sprzedazy, platnosciach itp bierze ze strony - a nie z maili - wiec po jakiego czorta takie spamowanie, ktore powoduje jeden wielki smietnik? Rozumiem, zeby to byla opcja dla tych co chca i dokonaja odpowiednich ustawien, ale obciazanie tym syfem wszystkich wprawia tylko we wqrwienie
@accadia każdy użytkownik ma dostęp do zakładki Zgody na powiadomienia (https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiadomienia). W zakładce można zdecydować, które powiadomienia mają przychodzić (i jaką drogą), a które nie. Niektórych powiadomień nie można wyłączyć, bo są od nas jako serwisu wymagane prawnie.