anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zablokowana sprzedaż przez oszusta

MAMY ROZWIĄZANIE!
magda_lena32
#9 Pomysłodawca#

po raz kolejny ta sama osoba  "zakupiła" wystawiony przeze mnie iPad 

pierwszym razem zgłosiłam sprawę i otrzymałam info ,że ta osoba została zablokowana

widocznie nieskutecznie

proszę o odblokowanie mojej oferty, anulowanie opłaty za sprzedaż oraz skuteczne zablokowanie tej osoby

Kupujący Client:110046675 kupił przedmioty z odbiorem osobistym

Odbiorca
kate will
666 766 746
jenniferhelkenn575@outlook.com
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@magda_lena32 To konto powstało wczoraj i tego samego dnia je zablokowaliśmy, więc nawet jeśli dane osobowe są takie same to były dwa, różne konta. W przypadku oferty, o której tutaj piszesz, wznowi się sama, automatycznie po 5 dniach. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
magda_lena32
#9 Pomysłodawca#

dzień dobry,Pani Olu

minęło ponad 5 dni,a sprzedaż się nie wznowiła i nie anulowała kwota do rozliczenia z Allegro

czy może Pani temu zaradzić?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@magda_lena32 Niestety w przypadku zakupów z płatnością przy odbiorze, oferta nie wznowi się automatycznie. Moższ ją jedynie wysyawić ponownie. Natomiast w sprawie anulowania naliczonych opłat napisz tutaj.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów