anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowane pieniądze na PayU

MAMY ROZWIĄZANIE!
lepki1979
#7 Wielbiciel#

Przegapiłem info od PayU że muszę ponownie zweryfikować konto (maila dostałem chyba w kwietniu) i teraz sprzedałem rzecz na Lokalnie i nie mogę wypłacić pieniędzy,  3 dni temu wysłałem im fotkę dowodu z wszystkimi prawidłowymi danymi a dalej mam blokadę, znaczy piszeże trwa weryfikacja, te same dane i fotkę dowodu podałem na Przelewy24 i zweryfikowało mnie w godzinę, lecz pieniądze mam zablokowane na PayU.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lepki1979 Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
lepki1979
#7 Wielbiciel#

Już jest OK, zatwierdzili właśnie, dzięki

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lepki1979 Zgadza się. Blokada wypłat jest zdjęta 🙂

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
GiGi993
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, również nie mogę wypłacić pieniędzy z payU, mimo że dostałam e- mail od PayU o pozytywnej weryfikacji. Czy mogę prosić o pomoc?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GiGi993 Przekazałam tę sprawę do konsultacji. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GiGi993 Przekazano mi, że wciąż ponawiasz przelewy weryfikacyjne, żeby aktywować wypłaty. To jest przyczyna problemu. Nie rób kolejnego przelewu przez następne 3 dni. To czas, którego potrzebuje operator, żeby zweryfikować dane. Każdy nowy przelew rozpoczyna proces od nowa.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
GiGi993
#7 Wielbiciel#

Zrobiłam tylko jeden przelew i otrzymałam już zwrot.

oznacz moderatorów