Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
https://allegro.pl/pomoc/kontakt A co boisz sie że zniknie formularz?
@musicplan spróbuj proszę odświeżyć stronę, skorzystać z innej przeglądarki, trybu incognito.
Gdyby to nie pomogło, opisz dokładnie co się dzieje.
Sprawa bardzo się skomplikowała. Nie mogę się zalogować do strony[edycja], ponieważ zawiesiła się strona Allegro. Rozmawiałem dzisiaj z waszym konsultantem i zaproponował, że prześle mi instrukcję co mam zrobić. Niestety nie może przesłać instrukcji, bo mój adres mailowy przypisany do tej strony jest nieaktywny. Nie wiem dlaczego. Proszę o umożliwienie mi edycji tego adresu na inny, działający. Próba otwarcia tej strony w innej przeglądarce (opera) też nie daje rezultatu. Proszę więc o odpowiedź na adres mailowy mojej drugiej strony [edycja].
Pozdrawiam
Krzysztof
@musicplan sprawdziłam, że na koncie o którym piszesz zalogowałeś się przed chwilą.
Dane konta możesz zmienić w tej zakładce.
Albo ja nie umiem wytłumaczyć problemu, albo go nie rozumiecie. Pisze od nowa. Mam dwa konta jedno [edytowano]i drugie musicplan. Na kriwroc dokonałem zakupu ale go nie otrzymałem. Po kilku dniach zobaczyłem, że sprzedawca w dalszym ciągu ma ten przedmiot w sprzedaży i rozpocząłem spór. Otrzymałem info, że jest odpowiedź. Kliknąłem żeby go otworzyć, pokazała się strona z info, żebym wpisał kod, który właśnie do mnie wysłaliście. Nic nie doszło, poprosiłem o ponowne przesłanie i ponowne i wciąż nic. To było w zeszły piątek. Reset strony nic nie dał, otwieranie w innej przeglądarce (opera) tez nic nie dało. Powiadomiłem was o tym i otrzymałem info, że na maila dostanę instrukcję co z tym zrobić. Do dzisiaj nic nie dostałem. Może mi przepaś towar i pieniądze, które za niego zapłaciłem. Do dzisiaj przy próbie logowania sie otwiera się od razu tylko widok, który załączam. Proszę o szybką reakcje. Dla pewności podaję numer telefonu [edytowano]
Albo ja nie umiem wytłumaczyć problemu, albo go nie rozumiecie. Pisze od nowa. Mam dwa konta jedno [edytwano] i drugie musicplan. Na kriwroc dokonałem zakupu ale go nie otrzymałem. Po kilku dniach zobaczyłem, że sprzedawca w dalszym ciągu ma ten przedmiot w sprzedaży i rozpocząłem spór. Otrzymałem info, że jest odpowiedź. Kliknąłem żeby go otworzyć, pokazała się strona z info, żebym wpisał kod, który właśnie do mnie wysłaliście. Nic nie doszło, poprosiłem o ponowne przesłanie i ponowne i wciąż nic. To było w zeszły piątek. Reset strony nic nie dał, otwieranie w innej przeglądarce (opera) tez nic nie dało. Powiadomiłem was o tym i otrzymałem info, że na maila dostanę instrukcję co z tym zrobić. Do dzisiaj nic nie dostałem. Może mi przepaś towar i pieniądze, które za niego zapłaciłem. Do dzisiaj przy próbie logowania sie otwiera się od razu tylko widok, który załączam. Proszę o szybką reakcje. Dla pewności podaję numer telefonu [edytowano]
@musicplan Pomożemy Ci się zalogować, ale najpierw musimy potwierdzić, że rozmawiamy z właścicielem konta. Rozmowę telefoniczną umów tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Pod tym linkiem nie ma mozliwości zamówienia rozmowy. Co mam zrobić?
Droga Moderatorko, Coś jest nie tak. Po kliknięciu w link otwiera sie niezmiennie strona, którą przesyłam w załączniku.
@musicplan Wszystko działa prawidłowo. Wybierz "Kupuje" i wpisz swoje pytanie.
Po raz kolejny mam pisać? Przeglądnij historię tej korespondencji, to znajdziesz tam wszystko. Łącznie z tym, że sama sugerowałaś, żebym zadzwonił, bo trzeba mnie zweryfikować. Dlaczego u mnie otwiera się inna stroną niż u Ciebie? Co mi teraz odpiszesz? Zakończmy wreszcie tą nierówna walkę w której nie mam najmniejszych szans.
@musicplan Jeśli strona nie działa u Ciebie prawidłowo, najprawdopodobniej wynika to z faktu, że korzystasz ze starego systemu Windows. Spróbuj umówić rozmowę z poziomu formularza np. z innego komputera czy z przeglądarki na telefonie. Przykro mi, ale nic więcej nie mogę Ci doradzić.
Na OPERZE też nie działa. To dlaczego inna strona na Allegro działa?
@musicplan Spróbuj skorzystać z innego urządzenia