anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgłoszone dwie usterki, nadal nic nie zrobiono

profesjonalia
#8 Zapaleniec#

Witam, 

zgłaszałem w rozmowie z Allegro na messengerze, usterki, łącznie trzy razy pisałem w tej sprawie, minęło kilka dni, i usterki nadal występują. 

1. W aplikacji Allegro nie można przejść do ofert na Allegro Lokalnie, wyskakuje błąd.

2. Na stronie allegro.pl po przejściu na stronę allegrolokalnie.pl zdjęcia ofert wyglądają jak po wielokrotnej kompresji, niewyraźne, rozmyte, nie zachęcają do zakupu.

Mijają kolejne dni, nic się nie zmienia, a sprzedający na Lokalnie mają utrudnioną możliwość sprzedaży, tracą potencjalnych kupujących. 

Przyznam że z takim brakiem profesjonalizmu, nie spotkałem się na Allegro od 14 lat. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@profesjonalia aplikacja Allegro Lokalnie powinna już działać prawidłowo.  Jeśli problem dalej będzie występować, prześlij nam nagranie lub zrzuty ekranu przez formularz kontaktowy. https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

Agent555
#18 Luminarz#

Ja zgłaszałem 1 usterkę pół roku temu nikt nie zajął się zgłoszeniem i brak odpowiedzi, ponowiłem 2 miesiące temu również brak odpowiedzi, usterka nadal się pojawia , ale czasami nie warto do nich nic zgłaszać trzeba jakiś korzystać z problem który się pojawia chociaż jest to uciążliwe. Mają gdzieś zgłoszenia . Zgadzam się brak profesjonalizmu 

oznacz moderatorów

profesjonalia
#8 Zapaleniec#

Ja rozważam przeniesienie sprzedaży na o*x. Po co się wkurzać, skoro Allegro stało się platformą dla firm. Jeżeli mam ponad 40 ofert jako osoba prywatna na Lokalnie, a potencjalny kupujący nie może nawet przejść do mojej oferty w aplikacji, a jeśli nawet przejdzie w przeglądarce i widzi zdjęcia na tyle skompresowane, że nie może ocenić stanu przedmiotu, to znaczy że Lokalnie nie działa, i trzeba się ewakuować. Znajomy zajmujący się antykami, przeniósł się na o*x i bardzo sobie chwali. 

oznacz moderatorów