Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, wybrałem zbyt mała wielkość przesyłki jak mogę wydrukować nową etykietę?
@Dominiq1992 Cześć. Usunęłam dla Ciebie starą etykietę, możesz teraz ponownie wygenerować list przewozowy z poprawnymi danymi. 🙂
Jak mam to zrobić?
@Dominiq1992 Dokładnie tak, jak wygenerowałeś poprzednią etykietę, z poziomu zakładki Zamówienia od kupujących.
Aktualnie jest tam tylko możliwość pobrania etykiety
@Dominiq1992 Wyczyść pliki cookies lub zaloguj się ponownie na swoje konto i wtedy spróbuj.
Udało się, bardzo dziękuję za pomoc
@Dominiq1992 bardzo proszę. Polecamy się na przyszłość 🙂
Cześć, mam ten sam problem. Czy mogę prosić o usunięcie etykiety? Albo informacje, jak to samemu zrobić.
Dziękuję!
@Client:104748230 usunęłam błędną etykietę. Możesz już wygenerować nową. 🙂
Dzięki za pomoc, mam nową etykietę.
Pozdrawiam
Czy mógłbym prosić również o usuniecie etykiety, niestety wybrałem zły gabaryt
@palmer79 Na koncie, z którego piszesz, nie widzę, żadnej sprzedaży.