Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem sprzedawcą. Kupujący źle wybrał paczkomat. Jak mogę to poprawić?
@stelek_wro możemy to zmienić dla Ciebie. Podaj poprawny numer paczkomatu i numer zamówienia.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry Nie zdążyłam wysłać paczki do paczkomatu one box przed wyłączeniem usługi. Czy jeśli podam nr paczkomatu In Post do którego kupujący chce otrzymać przesyłkę to będziecie mogli Państwo zmienić sposób wysyłki?
@Art_bazarek Przykro mi, ale w takim wypadku nie nadasz już tej przesyłki. Alternatywnych opcji jest kilka:
- możesz zwrócić klientowi pieniądze, a następnie wystawić ofertę,
- ustalić z klientem inną metodę dostawy.
Jesli nie moge tego zmienić sam, to proszę o zmianę na:
InPost PGD03M
Obrońców Westerplatte 1A
83-000 Pruszcz Gdański
zamówienie 109439618
@Syrena_zT z góry dziekuję!
@stelek_wro gotowe 🙂
Dziękuję!