Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Chcę zmienić rachunek bankowy z polskiego na zagraniczny.
Niestety tytuł wpłaty od "WAS" Allegro (PayU) jest za długi w moim banku zagranicznym (tylko do 35 znaków, w dodatku tylko alfabet łaciński bez znaków specjalnych...); wasz tytuł wpłaty ma ok 72 znaków w tym znaki specjalne. Na danych do przelewu jest ostrzeżenie że nie można wpisywać innego tytułu wpłaty niż jest to wyszczególnione.
Co mam zrobić w tej sytuacji?
@Magic13_2010 O jaki rachunek zagraniczny dokładnie chodzi? Pytam o bank lub operatora.
Jest to bank Wise
@Magic13_2010 Skonsultuję z zespołem tę kwestię i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Magic13_2010 W sprawie weryfikacji skontaktuj się proszę z nami przez ten formularz zgłoszeniowy i dołącz do niego potwierdzenie wykonania przelewu, a wówczas skontaktujemy się z operatorem w Twojej sprawie.
Witam, potwierdzenie wykonania przelewu wysłane przez formularz jak wyżej. Niestety właśnie dostałam wiadomość że Allegro odrzuciło moje dane do wpłaty...Co mam dalej zrobić? Pozdrawiam
Nie zrobisz raczej tego przez ten bank gdyż przelewy wychodzące są z tak zwanego SUBKONTA
Zrób sobie przelew do siebie i zobaczysz, że dane konta bankowego się nie zgadzają.
Allegro ci tego nie zaakceptuje nigdy
Dane na przelewie przychodzącym muszą być takie same jak dane bankowe a w tym przypadku nigdy nie będą gdyż za każdym razem przelew nie idzie z Twojego konta tylko przez pośrednika.
Bardzo mało tego typu banków ma możliwość składania przelewów wychodzących z tego samego konta, większość to przelewy pośredniczące, które nie przejdą weryfikacji
mam inne zapytanko ale zbliżone z tym bo dotyczy konta
jak dlugo trwa weryfikacja po dokonaniu przelewu
przelew zrobiłe 08 01 2023 na 1,01 i kasa już wróciła tj 23 01 2023 a weryfikacja nadal trwa
i drugie powiązane z pierwszy,
jak długo trwa weryfikacja po przesłaniu skanu dowodu?
@Magic13_2010 problem wynika z tego, że w zakładce Ustawienia wypłat podany jest inny numer konta, niż ten, z którego otrzymaliśmy przelew weryfikacyjny. Bardzo dobrze, że przesłałaś więcej informacji w prowadzonej już sprawie nr 30810745, Doradca wyjaśni jakie kroki podjąć dalej.