Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Proszę o poradę. Przed świętami sprzedałam pamięć do komputera na Allegro lokalnie i wysłałam, ale tuż po świętach kupujący otworzył dyskusję na Allegro Lokalnie i żąda zwrotu pieniędzy bo jemu nie działa. Na aukcji było napisane że jest sprawna i była wymontowana dwa lata temu ze sprawnego komputera w celu modernizacji. Pisałam Panu, że pamięć była ok, że informatyk modernizował komputer i sam powiedział żeby ją sprzedać jako używaną. Ogłoszenie wisiało dwa lata. Poprosiłam kupującego o dane potwierdzające niesprawność i wysłał mi zdjęcia na których jako napisane jest że pamięć jest sprawna, nie ma błędów, ale jest niekompatybilna. Oczywiście zdjęcia też przesłałam informatykowi, który potwierdził, że wszystko z pamięcią jest ok . Kupujący nadal żąda zwrotu pieniędzy i do tego chce abym ja pokryła wszystkie koszty łącznie z odesłaniem przedmiotu. Czy kupujący odsyła sprzęt na swój koszt? Czy jeśli pamięć jest sprawna to jaka kwotę mam mu zwrócić? Dodam, że obraża mnie podczas dyskusji i nic do niego nie dociera. Chciałam mu już podać dane do wysyłki, ale on twierdzi, że za koszt wysyłki mnie obciąży... A co w przypadku jeśli sam jeszcze dodatkowo uszkodzi sprzęt... Proszę o pomoc bo Allegro mimo widocznych zdjęć poprawności sprzętu napisało mi jedynie (znaczenie wcześniej), że nie mogę odrzucić reklamacji, a kupujący ma mi odesłać sprzęt żebym go sprawdziła. Allegro już nie odpisuje, a kupujący obwinia mnie, że sprzedaje śmieci itp...
Dokładnie!
Dokładnie, miałam to właśnie napisać, że już w sumie dwa razy pisałam że reklamacja jest bezpodstawna i podałam powody. Pierwszy raz przed tym jak Allegro napisało żeby kupujący odesłał przedmiot i tuż po (w dłuższej wypowiedzi). Więc skoro tak Allegro odpisało to przynajmniej wywnioskowałam, że dla mnie jest już sprawa zamknięta. Sorki, nigdy nie miałam problemów z allegro itd. stąd te pytania, a chcę mieć już sprawę za sobą.
To obserwuj dla spokoju,
Ok, dziękuję za sugestię i już nie przeszkadzam. Pozdrawiam 🙂
@Amy_89 A mnie zaciekawił ten komunikat ze sprawdzenia pamięci. Wygląda na to że klient potraktował pamięc wyższymi parametrami częstotliwości lub obniżył pamięci opóźnienie zegarowe CL. Prawdopodobnie stąd taki komunikat, że pamięc może być podatna na błędy przy wyższych częstotliwościach (wyższych niż fabrycznie dopuszczalne).
Czy kupujący załaczył jakiś obrazek z testów którymi sprawdzał pamięć czy to wszystko było ot tak na słowo?
Dziwi mnie reakcja Allegro, czy tam naprawdę nie ma jakiegoś fachowca który monitował by takie dyskusje? Przecież to wygląda jak jawne bezczelne naciąganie.
@br. Mam zdjęcia, które kupujący mi wysłał i przesłałam je znajomemu informatykowi. Ponadto wysyłałam też po za dyskusją wiadomość do Allegro z tymi zdjęciami i z opinią mojego informatyka. Szczerze mówiąc zdziwiła mnie pierwsza wiadomość od Allegro że nie mogę odmówić reklamacji mimo jawnych dowodów, a potem po dalszej dyskusji sami napisali że mam prawo do odmowy. Widać taka polityka Allegro...
To nie polityka
za kazdym razem do biurka siadała inna osoba
co jeden to lepszy
Nie brnij już czy kupujący zrobił to czy owo, zamknij temat. Masz prawo odrzucić i tak się stało.
@Amy_89 odrzuć reklamację, powód pamięć sprawna sprzedawca nie odpowiada za kompatybilność podzespołu sprzedanego ze sprzętem kupującego, a na przyszlość jak coś sprzedajesz jako osoba prywatna w treści oferty pisz wylączam rękojmię.
Bo nie masz prawa odmówić przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia. Ale masz prawo ja odrzucić jako bezpodstawną. Czyli przyjmujesz i odrzucasz.
@AnnaG-Antyki ma takie prawo jeśli zawarł w opisie klauzulę o wyłączeniu rękojmi wtedy z automatu nie musi rozpatrywać reklamacji i tylko odpowiada za wady ukryte celowo przy zakupie