Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jeśli sprzedałem przedmiot za ponad 65zł na Allegro Lokalnie i wysłałem do Klienta z wykorzystaniem darmowej dostawy SMART po czym Klient stwierdził wadę tego przedmiotu i za moją zgodą odesłał ten przedmiot na swój koszt, to jeśli teraz zwrócę Klientowi przez formularz Allegro Lokalnie kwotę jaką zapłacił to jak będzie potraktowana dostawa która była darmowa ze względu na Smart. Czy za tą darmową dostawę Klient lub ja będziemy musieli zapłacić do Allegro, bo po zwrocie pieniędzy Klientowi i zwrocie prowizji od Allegro, Allegro nic na tym nie zarobi, a nawet dopłaci pokrywając koszt dostawy do Klienta.
@psbert Nikt za nic nie będzie musiał zapłacić, to koszty allegro 😄 a czy dostaniesz zwrot bezzwrotnej opłaty transakcyjnej przy reklamacji to nie jest takie pewnie 😞
..."czy dostaniesz zwrot bezzwrotnej opłaty transakcyjnej przy reklamacji to nie jest takie pewnie"
Dlaczego nie jest to pewne?
Sprzedaję jako osoba prywatna.
@psbert w przypadku dostawy oraz zwrotu w ramach usługi Smart! nie doliczymy dodatkowych kosztów. Jendnak w sprawie zwrotu opłaty transakcyjnej, skontaktuj się proszę z nami przez ten formularz - opisz proszę twoją sytuację i prześlij potwierdzenie zwrotu pieniędzy.