Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Okolo 3 tygodnie temu sprzedalem uzywany przez raptem 2 tygodnie procesor oraz plyte główną, temu samemu kupującemu. W ramach negocjacji ceny zgodziłem sie obniżyć ceny produktów i przez przypadek ustalilem ceny plyty i procesora bardzo niekorzystnie dla siebie i wysyłałem je w dwoch osobnych przesyłkach. Nigdy nie zgodziłbym się na tak niską kwote procesora gdyby kupujacy nie wziął w "pakiecie razem z płytą" . Pech chcial ze po kilkunastu dniach kupujacy zglosil usterke ze nie działa port hdmi na płycie głównej, zostala ta informacja potwierdzona przez serwis. Plyta glowna jest na gwarancji przez 3 lata od zakupu, zostalo jeszcze 31miesiecy gwarancji a usterka to raczej drobnostka. Pytanie czy moge zarządzac zwrotu tych dwoch przedmiotow kupionych oddzielnie? Lub czy mogę naprawić plyte główna? Kupujacy nie chce czekac i żąda ode mnie zmniejszenia kwoty za plyte glowna ponieważ ma usterkę, zapłatę za koszt diagnozy z serwisu oraz kupna przejściówki hdmi>dp albo odeśle mi płytę główną zadając zwrot pieniędzy.
Do tego czasu miałem jeszcze wystawiony stary procek 9600k oraz z390 tomahawk ( juz dawno po gwarancji) ale jak zobaczyłem co zrobił kupujący to od razu wycofałem aukcję. Wolę podniecać tym prockiem + płytę jak sobie ładnie wyglądają na półeczce niz zebym miał użerać z kupującym. Już tyle czasu straciłem na tego faceta, słuchając kłamstw i oszczerstw w moją stronę i jeszcze te robienie z siebie ofiary az mnie obrzydza ...
Na samym początku jak napisał do mnie, że nie działa port HDMI, to zasugerowałem zeby sprawdził między innymi czy nie wygiął pinów, i tutaj otrzymałem informację ze szkoda byłoby tej roboty zeby od nowa zakładać chłodzenie itd. Potem sprzęt zaniósł do serwisu i co stwierdził serwis to stwierdził (ten dokument otrzymałem dopiero wczoraj). Nie było mowy o jakimkolwiek pogiętych pinach, żadnej informacji z jego strony. A te pogięty piny widać gołym okiem, trzeba by nie mieć oczu zeby tego nie widzieć.
A co do rękojmi, to nie wiem jak dokładnie to wygląda, zawsze kupujacy mógłby zarzucić ze wysłałem płytę juz uszkodzoną i to by mi też nic nie dało pewnie
Ogólnie to czekam z niecierpliwością na werdykt allegro, niech to się juz skończy,
Taką informację otrzymałem od allegro od bota
"Pamiętaj, że wnioski rozpatrujemy zazwyczaj w około 2 dni dlatego, bardzo istotne jest aby sprawa została wyjaśniona z Klientem przed momentem rozpatrzenia wniosku."
te 2 dni mija dzisiaj o godzinie 20
Otrzymałem przed chwilką informację od allegro
"„Pozytywnie rozpatrzyliśmy wniosek z Allegro Protect. Kupujący otrzymuje zwrot pieniędzy: 1300,00 PLN.
Wiadomość dla sprzedającego
Zwrot pokrywa Allegro Protect. Zapewniamy, że nie oczekujemy spłaty tej kwoty.
Wiadomość dla kupującego
Pieniądze w ciągu 3-7 dni roboczych trafią na konto lub kartę, z których opłacono zakup. W mejlu znajdziesz informacje o zwrocie.”"
@-kochanek- tak jak ci pisałem że się skończy... pewnie jeszcze dostaniesz jakiegoś gotowca od bota w stylu sugerującym ci że będą wymagać spłaty... żebyś zawału nie dostał. Jak napiszesz w ofercie wyłączam rękojmię to prawnie nie powinieneś wcale rozpatrywać reklamacji ale to allegro trzeba udowadniać że nie jesteś wielbłądem i odpisać reklamacja uznana za bezzasadną z powodu wyłączenia w ofercie rękojmi. Wtedy można by cię tylko w sądzie o wadę ukrytą pozwać ale miałbyś zdjęcie że piny były nietknięte czyli ktoś umoczyłby ze 2 tys na pozew.
Bardzo dziękuję zwłaszcza
bez Was nie wiedziałbym kompletnie jakie są zasady i co zrobić i jak się obronić, także dziękuje bardzo
Co do rekojmi to faktycznie bede tak pisał w razie czego, choć płyty ze względu na doswiadczenie juz nigdy nie sprzedam.
Rozumiem ze plyta nalezy do kupujacego i wygrał podwójnie ? nie bedzie musial odeslac do allegro ?
@-kochanek- znając złośliwość części Kupujących sugeruję byś od razu napisał do Allegro o zamknięcie dyskusji. Teoretycznie przy zwrocie z Allegro Protect bez obciążenia dla sprzedawcy powinno to nastąpić z automatu, no ale jak wiele rzeczy na Allegro, to nie działa. 😎
Powołaj się na to Co może pomóc w pozytywnym rozwiązaniu Dyskusji – Dyskusje po transakcjach – Pomoc dla sprzedających... a konkretniej na punkt 3:
Dyskusję zamkniemy automatycznie, gdy zajdzie jedna z poniższych sytuacji:
a Ty zwrócisz klientowi przez Allegro Finanse pełną kwotę za zamówienie.
okej tak zrobię
napisałem na whatsup i od razu zakończyli dyskusję