Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mam dość dziwny problem na Allegro. Robiłam zakupy, które nie zostały wysłane w terminie, upomniałam się o paczkę i wtedy się zaczęło.. miałam niemiła wymianę zdań ze sprzedającym, a w tym samym czasie zauważyłam, że ktoś kupił ode mnie na Allegro Lokalnie świąteczna dekoracje (zajmuje się rękodziełem, robie wianki, stroiki itd).
Od razu zauważyłam, ze dane kupującego pokrywają się z danymi sprzedawcy, u którego zrobiłam zakupy (nazwa firmy, nr telefonu i nazwisko). Zakup był z płatnością przy odbiorze osobistym (kupujacy jest z innego miasta) i od razu wiedziałam, że zrobili to w odwecie. Dodam, że ta sytuacja miała miejsce jeszcze zanim wystawiłam im negatywny komentarz.
Oczywiście nikt nie pojawił się po zakupiony produkt, ale w wiadomości na Allegro Lokalnie piszą do mnie, że odebrali i nie są zadowoleni.
Dla mnie to totalnie patologiczne zachowanie, wykorzystali moje dane do znalezienie moich ogłoszeń i nękają mnie głupimi wiadomościami tylko dlatego, że wyraziłam opinie, która im się nie spodobała.
Teraz straszą mnie swoim prawnikiem, twierdząc ze nic u mnie nie kupili, a ja ich oskarżam bezpodstawnie i coś sobie wymyślam.
Chciałbym odzyskać prowizje ze ten zakup, ale obsługa Allegro odpisała mi, ze to jest słowo przeciwko słowu i oni nie są w stanie sprawdzić jak było na prawdę.
Dziwi mnie, że takie praktyki podejmują sprzedający za wyrażenie swojej opinii na temat obsługi.
@otoly bardzo mi przykro, że spotkała Cię taka sytuacja, ale tak jak napisał Ci nasz pracownik w wiadomości mailowej, mimo szczerych chęci, nie mamy tutaj możliwości do działania, bo w tej sytuacji to słowo przeciwko słowu. Nie jesteśmy w żaden sposób sprawdzić i udowodnić, że to celowe działanie tej osoby w odwecie za Twój komentarz.
@_HolaOla_ oczywiście że możecie np sprawdzić korelację danych miedzy zamowieniami czy sprzedawca jest tym samym kupującym dla złożenia pozwu przez sprzedającą i skoro transakcji nie ma w systemie tzn że prowizję należałoby oddać. Skoro tek kupujący pisze że niby dostał towar to dowód zakupu niech prześle
@otoly w kwestii zwrotu prowizji złóż proszę wniosek przez ten formularz i dołącz w niego zrzuty wiadomości, w których kupujący twierdzi, że odebrał towar. Jeśli dostaniesz odmowę, wówczas daj mi proszę tutaj znać.