anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji za jeden z wysłanych przedmiotów.

IGRARZKA
#7 Wielbiciel#

Sprzedałam kilka rzeczy w jednej transakcji, kupujący nie płacił. Złożyłam wniosek o zwrot prowizji na całość, ale kupujący po czasie zrobił wpłatę i zwrotu prowizji nie przyznano. Wszystko ok. Kupujący odebrał przesyłkę i jedną z tych rzeczy zwrócił, ja zrobiłam mu zwrot pieniędzy. Problem pojawia sie teraz gdy ponownie chcę złożyć wniosek na zwrot prowizji na oddaną jedną rzecz z całej sprzedaży. Nie mogę już złożyć wniosku, a przecież pieniążki wróciły do kupującego a ja nie sprzedałam więc dlaczego Allegro nie przyznaje mi zwrotu prowizji?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mwmonety
#21 Demiurg#

Dziewczyny pomożecie  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@IGRARZKA a składałeś odwołanie?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@IGRARZKA Postaram się pomóc, ale poproszę o numer zamówienia, o które chodzi i numer oferty zwróconego przedmiotu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@IGRARZKA i tu soę klania znajomość regullaminu . Klient na zapłatę ma 7-14 dni w uzależnieniu od rodzaju przeleu . Na przyszłość czekaj na inforację o automatycznym anulowaniu transakcji wówczas kupujący nie ma już możliwości dokonania płatności .

oznacz moderatorów