anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak ponownie wygenerować etykietę do zamówienia WOŚP

w_kreczmer
#7 Wielbiciel#

Cześć . Sprzedałem w ramach aukcji WOŚP przedmiot. Z przygodami ale udało mi się wygenerować etykietę do przesyłki na menagerze paczek inpostu. Jednak okazał się że wybrałem błędny gabaryt i muszę to zrobić od nowa. Anulowałem już poprzednią etykietę ale teraz nie mogę ponownie użyć  tej transakcji/licytacji ma stronie inpostu. Jak to obejść?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @w_kreczmer. Na stronie InPost przejdź do tej samej zakładki, w której generowałeś wcześniej etykietę. W zakładce znajdują się filtr ''Status przesyłki'' - zaznacz przy nim ''Wygenerowane'', wtedy pojawi się na liście to zamówienie, do którego już stworzyłeś etykietę. Dalsze kroki są takie same, jak w przypadku tworzenia pierwszej przesyłki. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów