Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiłam kilka przedmiotów na WOŚP. 3 licytacje zostały opłacone i wysłałam już paczki. W przypadku jednej od 4 dni jest status płatność rozpoczęta. Natomiast w dwóch od 3 lub 4 dni nie ma wpłaty. Czy powinnam coś zrobić? Kontaktować się z kupującym? Maile czy inaczej? Widzę już w zamówieniach dane kupujących, ale nie dokonali płatności.
Nie wszyscy spieszą się z płatnością i mają na to określony czas w regulaminie (bodajże obecnie 14 dni) ale może być i tak że tego nie opłacą . Z doświadczenia z aukcjami WOŚP mogę stwierdzić że trochę towaru sprzedane zostaje nieopłacona.
Czyli trzeba czekać i się nie upominać? A co z tym co ma płatność rozpoczętą? U niego jest już nawet wybrany sposób dostawy.