Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
Wygrałam licytację WOŚP (sesja foto). Od początku kontakt ze sprzedającym był bardzo ciężki. Finalnie po ustaleniu terminu nie otrzymałam informacji odnośnie godziny. Po przypomnieniu się - odpowiedź po wyznaczonym terminie… następnie brak odpowiedzi na kolejne wiadomości.
Co można z tym zrobić? Pieniądze poszły na szczytny cel ale licytując aukcję, licytowałam usługę która nie została zrealizowana… nie wyobrażam sobie po tak lekceważącym podejściu pojechać na sesję do osoby, która ma w głębokim poważaniu zobowiązanie…
Ciężko w takiej sprawie ale składasz reklamację jak na każdy zakup( jak tak decydujesz), lepiej niech się w tak delikatnej sprawie wypowie moderacja; @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_