anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Łączenie z katalogiem

fajneciuchy24pl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, mam problem z łączeniem ofert z katalogiem. Wysyłam do allegro ze sklepu zewnętrznego produkty do wystawienia, mimo że allegro ma podane (widzi) takie rzeczy jak rozmiar i firma nadal każe połączyć z katalogiem. Wymusza wciśnięcie guzika zapisz. Mamy 20 tysięcy produktów i to nam uniemożliwia wystawienie hurtowe produktów. Proszę spojrzeć w film z linku chodzi o sytuacje do 8 sekundy. https://monosnap.com/file/fM0mkmequvvaPokVrj814SufJ8jxvM

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@fajneciuchy24pl Przekazałam tę sprawę do weryfikacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@fajneciuchy24pl Przekazano mi, że powinieneś się zgłosić do dostawcy swojego oprogramowania, ponieważ ten nie obsługuje pola, w którym należy podać konkretną wartość, gdy wcześniej wybierze wartość "inny wzór". Mam nadzieję, że w ten sposób uda się rozwiązać problem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

fajneciuchy24pl
#7 Wielbiciel#

chyba się nie rozumiemy chodzi o markę i rozmiar która jest uzupełniona i podana jak i rozmiar, a mimo wszystko allegro czeka na to bym zatwierdził to, mimo że ma podane Tak jak na filmie do 8 sekundy, 
Allegro wskazuje aby połączyć z katalogiem, gdy w niego wchodzę widoczne jest że allegro pobrało firmę i rozmiar, to po co wymusza zapisz ??? i każe je połączyć - w tym cały problem 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@fajneciuchy24pl Dopytałam ponownie ekspertów i dostałam potwierdzenie, że jeśli wszystkie parametry są uzupełnione i program, z którego korzystasz poprawnie obsługuje nasze zasoby, konieczność dodatkowego potwierdzania w Moim Allegro poprzez "zapisz" nie powinna się pojawiać. Oferta powinna się łączyć z katalogiem automatycznie. W tej sytuacji pozostaje zweryfikowanie czy faktycznie wszystkie wartości zostały uzupełnione i konsultacja z dostawcą oprogramowania w celu sprawdzenia czy dane są poprawnie przekazywane.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#13 Ambasador#

Podepnę się z podobnym moim problemem. Przed chwilą wystawiałam przedmiot. Pomijając fakt że sugerowana nazwa produktu ( utworzona na podstawie przedmiotu który wystawiam i której nie można zmienić zgłaszając błąd ) 

Kondensator ceramiczny WELTRON 007021041309 63 V )

 nijak się ma do tego co dany kondensator reprezentuje, bo kto będzie szukał kondensatora 1 pF 63V po którymkolwiek elemencie z sugerowanej nazwy?  Siedzę w temacie na tyle długo że wiem co wpisuje do " szukajki "  ktoś kto poszukuje konkretnego kondensatora gdyż w innym razie musiał by przewinąć kilkaset ekranów. Poza tym, jaki jest sens wpisywania frazy " Kondensator ceramiczny " w nazwie, jeżeli w kategorii KONDENSATORY jest podkategoria " ceramiczne" która jest dla nich przeznaczona? 

O perypetiach związanych z wystawianiem to już nie ma chyba sensu nawet wspominać, ale spróbuję. W polu Symbol, wpisuję 12 elementowy symbol producenta a system zwraca mi komunikat że zawartość pola symbol jest błędna i sugeruje że jest tam wpisany  6 elementowy błędny symbol którego nigdzie nie ma, sugerując jednocześnie że w to miejsce należy wpisać to co jest tam wpisane od początku i nie puszcza dalej. Po godzinnej walce użyłam sposobu i wreszcie udało mi się tę aukcję wystawić, ale w nazwie produktu nadal jest wszystko z wyjątkiem najważniejszych informacji. 

oznacz moderatorów

fajneciuchy24pl
#7 Wielbiciel#

 Hej Natalia #nat_not , spójrz na to  ten oto produkt na karcie produktu ma Markę i Rozmiar, mimo to wymusza połączenie z katalogiem i każe wcisnąć zapisz mimo podanych atrybutów - jest to bardzo duży problem bo nie możemy wstawić hurtowo produktów poprawnie uzupełnionych, proszę o pomoc  alegrooo.jpgallegroo.jpg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@fajneciuchy24pl Skonsultuję tę kwestię ze specjalistami i postaramy się znaleźć jakieś rozwiązanie tej sytuacji, ale na razie poproszę Cię o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów