Co zrobić z taką sytuacją ??

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę o pomoc gdyż spotkała mnie taka sytuacja i nie wiem co zrobiłem źle 😞
Wklejam rozmowę z klientem .: Rozmowa zaczęła się dnia 22 - 06 - 2022
23 czerwca
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No cóż, nerwy, nerwy i jeszcze raz nerwy. Niestety to nie ułatwia rozwiązania problemu. Najgorsze, że dotyczy to ... obu stron.
Mnie też zdarzają się podobne sytuacje, ale nerwowych dyskusji pod nosem Allegro staram się unikać. Przyznam uczciwie, że efekty końcowe bywają różne, ale ... żyjmy i dajmy żyć innym 😂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie. Nerwy to najgorszy doradca
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak jest jak kupujący czytają te "ulepszenia" allegro, przewidywany czas wysyłki liczony przez BOTy i tzw: produkyzacja, tragedia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nic nie kumasz człowieku, kupujący czyta ZACHĘTĘ i kupuje! Inaczej pewnie by OLAŁ twoją ofertę 🤣 Ameryka. Ameryka. Ameryka!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, a w czym to pomaga kupującemu i sprzedającemu, kumaty człowieku.😛
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Myślę, że jesteś jednostką inteligentną. Postaraj się nie zaprzeczać opinii innych 😅

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sugerujesz że należy wciskać kit licząc że ktoś to łyknie?
Jako sprzedawca wolę jednak rzetelną informację ..co ostatecznie przekłada się też na ekonomię, to mniej zwrotów, problemów i kosztów z tym związanych.
Koszty obsługi zwrotu to często marża z kilku kolejnych przedmiotów, nie wspominając o negatywach i niepotrzebnych nerwach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@meble-loftstyle Niestety padłaś ofiarą dwóch rzeczy ( obu z winy allegro).
1. Allegro CELOWO WPROWADZA W BŁĄD kupujących podając nierzetelny czas dostawy. Wyliczony na podstawie swojego algorytmu. Niestety za to negatywy dostają sprzedający. Każdy musi taki mieć na koncie ( to tak na pocieszenie 🙂 )
2. Allegro nie przeprowadza badania IQ przed licytacją. A to oznacza że kupujący np nie klikają i nie czytają informacji ze jest to czas szacowany a nie gwarantowany. Albo np jak w Twoim przypadku nie są w stanie policzyć że jutro od 22go daje 23ci....
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jeśli chcesz udowodnić, że sprzedawca nie może ominąć kłamliwego algorytmu Allegro, aby ochronić kupującego przed oszustwem, to zrób to tu i teraz, bo te wypociny raczej nikogo nie przekonają

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tu nie chodzi o to jaki jest algorytm bardziej o osobę kupującą która pomimo zapewnień ze paczka będzie nadana 23 o co prosił na samym początku rozmowy i tak się stało , może pisać i obrażać osobę po drugiej stronie a my jako sprzedający nie możemy się bronić .... albo możemy a ja nie wiem jak 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Marc_Oz sprzedawca nie może opisać działania allgorytmu allegro bo nie ma gdzie
w ofercie nie możesz
na stronie o mnie nie możesz
w dziale wysyłki teoretycznie możesz ale pole jest ograniczone do 650 znaków i brak możliwości
podziału na linie
informacja dodatkowa w dziale wysyłki jest ukrywana przez allegro i kupujący w momencie wyboru jej rodzaju tego nie widzi
wklej tego linka kupującemu
i pokaż awanturnikowi ten fragment:
Przewidywany czas dostawy nie jest gwarantowanym czasem dostawy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
99% klientów jest spoko. Kupują płacą, czekają na paczkę. Nie robią problemów. Ale jest ten 1% debili, który robi najwięcej problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Marc_Oz ja ci mogę udowodnić, mam na koncie w statystykach może 20% zamówień wysłanych tego samego dnia (głównie dlatego że mam ustawiony czas składania zamówień do 8:15 RANO) a i tak do południa mam na wszystkich ofertach napis "dostawa jutro".
jeśli JA (a nie allegro za mnie) deklaruję wysyłkę tego samego dnia dla zamówień złożonych do 8:15 to dlaczego do południa kupującym pokazuje się napis 'dostawa jutro' i niby co mam sobie z tym zrobić?
Wpisać uwagę w ofercie? - nie wolno
wysyłać każdemu maila? - nie wolno
dzwonić do każdego kto kupi? - bez sensu
Więc kupujesz u mnie o godzinie 11:00 bo widzisz dostawa jutro i następnego dnia (albo tego samego dnia wieczorem chcesz numer paczki) i masz pretensje że nie masz paczki bo 'przecież tak pisało'. Kto jest winny?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mix-mce Trzeba się trzymać swoich deklaracji . Mam ustawiony czas szybkiej wysyłki na 12:00 i ! punkt 12sta koniec ! , choćby się palilo i walilło z zgodziną zamówienia nawet 12:01 nie wysyłam , nawet jak klient zadzwoni infomuję ,że nie mam takiej możliwości . Do godz. 12:00 mam w ofertach ,,kup do 12:00 - dostawa jutro ,, 12:01 informacja zmienia się na ,, dostawa pojutrze ,,
Wszystko gra i buczy i mam spokój .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria mija miesiąc odkąd przestałem wysyłać zamówienia po godzinie 9:00 ale napis dalej jest. @ko_alka pisała że allegro bierze pod uwagę statystyki nawet do 3 miesięcy wstecz więc pewnie jeszcze trochę poczekam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mix-mce zapewne padłeś ofiarą programu ,, progress ,, . Osobiście podczas trwania programu nie zmieniłem cyklu wysyłkowego , nie skorzystałem na programie , ale teraz mam spokój .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria oczywiście że z tego nie korzystałem. Mam stałe godziny dostaw z hurtowni i kuriera który przyjeżdża raz o 11:00 raz o 17:00. Nie ma opcji żebym sobie nagle zaczął wysyłać później bo allegro by sobie tego chciało.
Po prostu wysyłałem tyle ile mogłem, więc to co mi sprzedało i jeszcze zdążyłem spakować to wyszło. tak było od x lat. Ale to widać była ślepa uliczka w 'nowym allegro'.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mix-mce zdaje sie algorytm bierze pod uwage dane z ostatnich 90 dni. Musicie jeszcze troche poczekać i powinno sie ustabilizować. Najważniejsze to pilnowanie godzin i nie wysylanie zamówien kupionych po określonej przez Was godzinie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mix-mce ,,więc to co mi sprzedało i jeszcze zdążyłem spakować to wyszło. ,, Tu popełniłeś błąd , masz ustawiony czas szybkiej wysylki na 8:00 to zerkaj w zamówieniach , o której zlecenie wpłynęło , 8:01 czeka do następnego dnia i KONIEC !!
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »