anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić z taką sytuacją ??

meble-loftstyle
#2 Obserwator#

Proszę o pomoc gdyż spotkała mnie taka sytuacja i nie wiem co zrobiłem źle 😞 

Wklejam rozmowę z klientem .: Rozmowa zaczęła się dnia 22 - 06 - 2022 

Dzień dobry. Kiedy się mogę spodziewać wysyłki? Przewidywany termin wpisany był już od dzisiaj. Pozdrawiam
17:17
czas wysyłki mamy do 4 dni roboczych. Lecz wyjdzie zgodnie z terminem czyli jutro. pozdrawiam
21:43

 

Czyli będzie na piątek. Dobrze. Jakby miała dotrzeć po weekendzie to proszę o wysyłkę na inny adres. Pozdrawiam
22:39

23 czerwca


 

Jest jutro i wieczór. A przesyłka nie wyszła mimo zapewnień...
 
Czy doczekam się wyjaśnień, czy dyskusja na allegro będzie konieczna żeby otrzymać od was choć odrobinę uczciwości i uprzejmości?
20:24
Witam , zgodnie z tym co mamy na allegro czas wysyłki jest do 4 dni czyli max wysyłki jest przewidziany do dzisiaj paczka jest u kuriera DPD Numer nadania: 1000465151429U , wysyłka nastąpiła prędzej niż przewidywano gdyż zakup był przed 22:00 dnia 20 czerwca , rozumiem ze allegro pokazuje Panu czas teoretycznej dostawy na dzisiaj ale pokazało również zapewne od - do i paczka na pewno trafi do Pańs...
ROZWIŃ
22:10

 

Wczoraj zapewniono mnie że paczka wyjdzie dzisiaj. Nie wyszła. Czyli mnie oklamaliscie.
22:16
Witam , nie okłamaliśmy Pana robimy wszystko by paczki wyszły w ustalonym terminie i były przygotowanie należycie .
Wczoraj pisaliśmy czyli 22 czerwca że paczka będzie nadana jutro czyli 23 czerwca a dzisiaj mamy 23 czerwca .
przekazałem nr listu Panu DPD 1000465151429U gdzie paczka dzisiaj zgodnie z ustaleniami została nadana .
Myślę że wszystko jest już jasne .
22:22

 

Mam już dość waszej bezczelności. Traktujecie mnie z góry i protekcjonalnie. Polecam zmianę nastawienia bo w taki sposób raczej klientów nie będzie wam przybywać. Nie chcę już z wami rozmawiać. Rezygnuje z zakupu. Proszę o anulację i zwrot pieniędzy.
22:23
Drodzy państwo oczywiście proszę o nie odbieranie paczki od kuriera , przekazałem wszelkie informację o które Pan pytał a Pan wyzywa mnie od bez szczelnych i od oszustów . Myślę że powinny ochłonąć emocje i przeanalizować naszą rozmowę na spokojnie . Życzę miłej i spokojnej nocy . Pozdrawiam
22:26

 

Dno i dwa metry mułu. Szkoda gadać. Traktujecie klienta jak debila. Sami się prosicie o odpowiednią ocenę. Mam nadzieję że nie przysporzy ona wam klientów. Jesteście beznadziejni. Żałosne.
22:36
Czy może Pan mi napisać co zrobiłem źle ?? Bo przepraszam ale Ja naprawdę nie rozumiem tej sytuacji ??
oznacz moderatorów
56 ODPOWIEDZI 56

Marc_Oz
#12 Orędownik#

No cóż, nerwy, nerwy i jeszcze raz nerwy. Niestety to nie ułatwia rozwiązania problemu. Najgorsze, że dotyczy to ... obu stron.

Mnie też zdarzają się podobne sytuacje, ale nerwowych dyskusji pod nosem Allegro staram się unikać. Przyznam uczciwie, że efekty końcowe bywają różne, ale ... żyjmy i dajmy żyć innym 😂

oznacz moderatorów

marcokeys
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie. Nerwy to najgorszy doradca

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak jest jak kupujący czytają te "ulepszenia" allegro, przewidywany czas wysyłki liczony przez BOTy i tzw: produkyzacja,  tragedia.

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

Nic nie kumasz człowieku, kupujący czyta ZACHĘTĘ i kupuje! Inaczej pewnie by OLAŁ twoją ofertę 🤣 Ameryka. Ameryka. Ameryka!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, a w czym to pomaga kupującemu i sprzedającemu, kumaty człowieku.😛

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

Myślę, że jesteś jednostką inteligentną. Postaraj się nie zaprzeczać opinii innych 😅

oznacz moderatorów

denim-outlet
#10 Popularyzator#

Sugerujesz że należy wciskać kit licząc że ktoś to łyknie?

Jako sprzedawca wolę jednak rzetelną informację ..co ostatecznie przekłada się też na ekonomię, to mniej zwrotów, problemów i kosztów z tym związanych.

Koszty obsługi zwrotu to często marża z kilku kolejnych przedmiotów, nie wspominając o negatywach i niepotrzebnych nerwach.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@meble-loftstyle Niestety padłaś ofiarą dwóch rzeczy ( obu z winy allegro).

1. Allegro CELOWO WPROWADZA W BŁĄD kupujących podając nierzetelny czas dostawy. Wyliczony na podstawie swojego algorytmu. Niestety za to negatywy dostają sprzedający. Każdy musi taki mieć na koncie ( to tak na pocieszenie 🙂  )

2. Allegro nie przeprowadza badania IQ przed licytacją. A to oznacza że kupujący np nie klikają i nie czytają informacji ze jest to czas szacowany a nie gwarantowany. Albo np jak w Twoim przypadku nie są w stanie policzyć że jutro od 22go daje 23ci....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

jeśli chcesz udowodnić, że sprzedawca nie może ominąć kłamliwego algorytmu Allegro, aby ochronić kupującego przed oszustwem, to zrób to tu i teraz, bo te wypociny raczej nikogo nie przekonają

oznacz moderatorów

meble-loftstyle
#2 Obserwator#

 Tu nie chodzi o to jaki jest algorytm bardziej o osobę kupującą która pomimo zapewnień ze paczka będzie nadana 23 o co prosił na samym początku rozmowy i tak się stało , może pisać i obrażać osobę po drugiej stronie a my jako sprzedający nie możemy się bronić .... albo możemy a ja nie wiem jak 😞 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Marc_Oz sprzedawca nie może opisać działania allgorytmu allegro bo nie ma gdzie

w ofercie nie możesz

na stronie o mnie nie możesz

w dziale wysyłki teoretycznie możesz ale pole jest ograniczone do 650 znaków i brak możliwości

podziału na linie

informacja dodatkowa w dziale wysyłki jest ukrywana przez allegro i kupujący w momencie wyboru jej rodzaju tego nie widzi

@meble-loftstyle 

wklej tego linka kupującemu

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/metody-dostawy/przewidywany-czas-dostawy-twojej-przesylki-z8...

i pokaż awanturnikowi ten fragment:

Przewidywany czas dostawy nie jest gwarantowanym czasem dostawy

Czas dostawy podajemy na podstawie dostępnych danych. Mechanizm nie bierze pod uwagę zdarzeń losowych lub nieplanowanych opóźnień po stronie sprzedających lub przewoźnika.

oznacz moderatorów

ALCkow
#13 Ambasador#

99% klientów jest spoko. Kupują płacą, czekają na paczkę. Nie robią problemów. Ale jest ten 1% debili, który robi najwięcej problemów.

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@Marc_Oz ja ci mogę udowodnić, mam na koncie w statystykach może 20% zamówień wysłanych tego samego dnia (głównie dlatego że mam ustawiony czas składania zamówień do 8:15 RANO) a i tak do południa mam na wszystkich ofertach napis "dostawa jutro".

jeśli JA (a nie allegro za mnie) deklaruję wysyłkę tego samego dnia dla zamówień złożonych do 8:15 to dlaczego do południa kupującym pokazuje się napis 'dostawa jutro' i niby co mam sobie z tym zrobić?

Wpisać uwagę w ofercie? - nie wolno

wysyłać każdemu maila? - nie wolno

dzwonić do każdego kto kupi? - bez sensu

Więc kupujesz u mnie o godzinie 11:00 bo widzisz dostawa jutro i następnego dnia (albo tego samego dnia wieczorem chcesz numer paczki) i masz pretensje że nie masz paczki bo 'przecież tak pisało'. Kto jest winny?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@mix-mce Trzeba się trzymać swoich deklaracji . Mam ustawiony czas szybkiej wysyłki na 12:00 i ! punkt 12sta koniec ! , choćby się palilo i walilło z zgodziną zamówienia nawet 12:01 nie wysyłam , nawet jak klient zadzwoni infomuję ,że nie mam takiej możliwości . Do godz. 12:00 mam w ofertach ,,kup do 12:00 - dostawa jutro ,, 12:01 informacja zmienia się na ,, dostawa pojutrze ,,

Wszystko gra i buczy i mam spokój .

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria mija miesiąc odkąd przestałem wysyłać zamówienia po godzinie 9:00 ale napis dalej jest. @ko_alka pisała że allegro bierze pod uwagę statystyki nawet do 3 miesięcy wstecz więc pewnie jeszcze trochę poczekam.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@mix-mce zapewne padłeś ofiarą programu ,, progress ,, . Osobiście podczas trwania programu nie zmieniłem cyklu wysyłkowego , nie skorzystałem na programie , ale teraz mam spokój .

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria oczywiście że z tego nie korzystałem. Mam stałe godziny dostaw z hurtowni i kuriera który przyjeżdża raz o 11:00 raz o 17:00. Nie ma opcji żebym sobie nagle zaczął wysyłać później bo allegro by sobie tego chciało.

Po prostu wysyłałem tyle ile mogłem, więc to co mi sprzedało i jeszcze zdążyłem spakować to wyszło. tak było od x lat. Ale to widać była ślepa uliczka w 'nowym allegro'.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@mix-mce  zdaje sie algorytm bierze pod uwage dane z ostatnich 90 dni. Musicie jeszcze troche poczekać i powinno sie ustabilizować. Najważniejsze to pilnowanie godzin i nie wysylanie zamówien kupionych po określonej przez Was godzinie

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@mix-mce ,,więc to co mi sprzedało i jeszcze zdążyłem spakować to wyszło. ,, Tu popełniłeś błąd , masz ustawiony czas szybkiej wysylki na 8:00 to zerkaj w zamówieniach , o której zlecenie wpłynęło , 8:01 czeka do następnego dnia i KONIEC !!

oznacz moderatorów