Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc gdyż spotkała mnie taka sytuacja i nie wiem co zrobiłem źle 😞
Wklejam rozmowę z klientem .: Rozmowa zaczęła się dnia 22 - 06 - 2022
23 czerwca
@mdrogeria teraz to już wiem... już pisałem że od miesiąca stosuję tę technikę
@mix-mce I tak trzymaj , ważniejszy spokój , wielu teraz ma problemy po ,, progress-ie ,, , cisnęli ile się dało odzyskali parę złotych , a teraz - negatywy , dyskuje , nie odebrane przesyłki / bo po terminie / , jakość leci i sprzedaż też . Kwoty jakie uzyskali z programu zapewne nie rekmpesują strat jakie teraz ponoszą .
Twoja, i innych tutaj, łopatologiczna odpowiedź dla mnie zasługuje na podziękowanie i przeprosiny z mojej strony. Jako kupujący ślepo wierzyłem do tej pory w profesjonalizm platformy handlowej Allegro. Jest bowiem taka zasada handlowa, że najlepszy klient to klient zadowolony. Stąd to moje podkreślenie 'Ameryka', ponieważ wiem, że czy to w USA czy w Anglii normalnym jest np. przyjmowanie zwrotów TV po mistrzostwach z powodu 'ryski' w miejscu mało widocznym, choć sprzedawca doskonale wie, że sprzęt kupiono tylko na czas transmisji sportowych. Podobnie jest z uszkodzeniem przez klienta, w czasie niezbyt odległym od daty zakupu, bo ... instrukcję napisano niezrozumiale dla klienta. Tam uwzględnia się fakt, że klientem może być osoba niepełnosprawna ... umysłowo, ale dokumentu wymagać nie wolno.
Oczywiście w Polsce jest to wciąż nie do pomyślenia, ale Polacy oczekują takich właśnie standardów handlowych co tak bardzo irytuje sprzedających. Wynika to jednak z naszej, narodowej biedy. Tam gdzie towar kosztuje grosze w stosunku do dochodów problemu nie ma. U nas wiele rzeczy wciąż jest 'dorobkiem całego życia', albo uwiązaniem kredytowym. Najlepszym dowodem na to jest propaganda rządowa z hasłem o najtańszym, polskim paliwie w Europie. I wystarczy nie dodać, że tylko dla Niemca. który zarabia wielokrotnie więcej niż my tutaj, by każdy tankujący Polak robił to z uśmiechem na ustach 😂
@Marc_Oz Twoja odpowiedź jest w stylu 'nie mam nic do powiedzenia to napiszę jakieś bzdury nie na temat żeby ktoś dał lajka"
rozumiem Twoją aluzję i spieszę wyjaśnić, że to była wypowiedź do osób inteligentnych 😅 Poza tym to nie PejsBuk z lajkami
@Marc_Oz ja preferuję w dyskusjach trzymać się tematów i raczej nie ma to nic wspólnego z inteligencją. Nie jesteśmy kolegami od piwka.
W temacie gdzie kupujący ma wąty do czasu wysyłki i nie potrafi czytać piszesz "wy tacy i owacy biedni zacofani a w ogóle ameryka to raj".
Serio? To jest odpowiedź na inteligentnych?
no to może inaczej: nie zrozumie tego wyborca PiSu z powodu wzmianki o drożyźnie niespotykanej od czasu transformacji ustrojowej pod rządami tej socjalistycznej partyjki
@Marc_Oz więc teraz postanowiłeś przeskoczyć z tematem do polityki bo tutaj większa możliwość robienia hałasu niż z obrażania ludzi inteligentnych?
inteligenty zrozumiałby to wcześniej 😂
@Marc_Oz kiedy wcześniej? Jak narzekałeś na sprzedających że nie są jak sklepy w USA czy UK?
Czy po tym jak wyedytowałeś posta jak ja już na niego odpowiedziałem?
ja wiem że są ludzie którzy wszędzie doszukują się powiązań z polityką byle by tylko ponarzekać i znaleźć swoich ziomków bo narzekać wspólnie zawsze raźniej ale może bez przesady? Załóż sobie osobny temat a nie podpinaj się pod cudze jak nie masz nich nic do powiedzenia.
@meble-loftstyle Prawdopodobnie trafiliście na niezrównoważonego człowieka, przykro 😕
Człowieku, klient niezrównoważony to też klient i należy mu się szacunek! podobnie może być z Tobą, gdy w szpitalu powiedzą Ci kiedyś, że łysych nie leczą 🤣
U nas była podobna sytuacja. Normalnie mamy ustawione w aukcjach wysyłkę na 1 dzień roboczy.
Ze względu na planowane wolne 17.06 (dzień po Bożym Ciele), 15.06 ustawiłem w aukcjach czas wysyłki na 3 dni robocze, tak na wszelki wypadek, a i tak po powrocie miałem założonych chyba 7 dyskusji z powodu nie wysłania paczek. Część klientów zrozumiało moje wyjaśnienia dotyczące Przewidywanej daty dostawy podawanej przez allegro ale nie wszyscy.
Podejrzewam że od jednego klienta i tak dostaniemy negatywa bo kompletnie nie przyjmował żadnych argumentów pomimo wysłania screenów z ofert gdzie miał podane gdzie pokazuję się czas wysyłki ustawiony przez nas a gdzie ten wyświetlany przez bzdurne algorytmy allegro.
Taki już los sprzedających na allegro 😛
@hurtkosmetyki_pl dokładnie. W tym momencie pole "wysyłka w ciągu" w ofercie nie ma żadnego znaczenia, można sobie ustawić cokolwiek a allegro i tak pokazuje kupującemu to co chce.
Podobno allegro usuwa negatywy wystawione z tego powodu... podobno - bo mi nie chcieli usunąć.
@hurtkosmetyki_pl informacja od allegro była ,że dzień po Bożym Ciele jest dniem roboczym i jeśli chcesz wolne należy ustawić urlop .
Z tego co pamiętam była informacja żeby wydłużyć odpowiednio czas wysyłki a nie włączać urlop, aczkolwiek mogę się mylić.
Decyzja o wolnym w piątek 17 zapadła dosłownie chwilę przed Bożym Ciałem a urlop na allegro trzeba włączyć z wyprzedzeniem.
@mdrogeria allegro wysyłało maile że oprócz urlopu i zakończenia wszystkich ofert można było jeszcze zmienić czas wysyłki w ofertach, i wielu tak zrobiło.
Allegro tylko nie wspomniało że to owszem chroni przed spadkiem w statystykach ale nie chroni przed kupującym który w piątek po Bożym Ciebie widzi "dostawa w poniedziałek", a to akurat nie zniknie tak sobie.
Hmmm, jako kupujący potwierdzam. Założenie osobiste, że nie uwzględniono długiego łyk'endu, okazało się zbawienne i obeszło się bez nerwów. No, ale w moim przypadku tak czy siak siedziałem w chałupie na d...e, zamiast robić wypad na długi weekend i martwić się kurierem, który może dobijać się do drzwi pod moją nieobecność. I to jest sedno sprawy!
Taa. Jak miałem zagraniczną paczkę, przewoźnik FedEx. W śledzeniu mi wyświetlało przewidywany czas dostawy na 22-23.06.2022. I nawet dostałem 11.06.2022 sms, że przewidywany termin dostarczenia 22.06. No to sobie myśle. Napewno będzie po długim.A 17.06 o 8:14 sms od FedEx takiej treści "Dzień dobry. Dziś kurier dostarczy paczkę o nr." W FedEx nie ma możliwości kontaktu z kurierem. Trzeba siedzieć na dupie i czekać aż przyjedzie, a jeżdżą do 1800. A 17.06 miałem wolne na firmie. No więc nici z długiego, bo musiałem siedzieć sam na firmie, bo jeszcze mi zwrot zrobi, pomimo,że kurier ma podjąć dwie próby dostarczenia paczki. Tak, miałem takie przypadki. Ponowna wysyłka na mnie, bo sprzedawca z Chin czy Kanady widzi w śledzeniu, że kurier mnie nie zastał, a nie widzi, że była tylko jedna próba dostarczenia paczki. A FedEx też ma gdzieś, że dwa razy kurier powinien podjechać.
To zależy od człowieka, nie od firmy! Trzy przypadki: 1) kurierowi nie chciało się chyba podjechać skoro siedząc w domu sygnału żadnego nie było, a w sieci widzę zapis 'nie dostarczono; błędny adres'; adres był OK choć droga zawiła i pewnie się kurier zgubił, imo 2) firma uprzedza wizytę kuriera o 8-mej rano mejlem, a mnie już nie ma w domu, więc dzwonię do człowieka, że najwcześniej mogę być w południe. ten oddzwania 11:30 i spotykamy się po drodze; 3) firma uprzedza mejlem wizytę kuriera, a ja próbuję zmienić termin i dzwonię do człowieka, a w słuchawce słyszę 'nie ma takiego numeru' i potem szukam paczki po ich bazach. I to jedna firma, której nazwy nie wymienię, bo najczęściej są w porządku. I myślę, że dzieje się tak w każdej, czyli decydują ludzie, nie marka.