anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić z taką sytuacją ??

meble-loftstyle
#2 Obserwator#

Proszę o pomoc gdyż spotkała mnie taka sytuacja i nie wiem co zrobiłem źle 😞 

Wklejam rozmowę z klientem .: Rozmowa zaczęła się dnia 22 - 06 - 2022 

Dzień dobry. Kiedy się mogę spodziewać wysyłki? Przewidywany termin wpisany był już od dzisiaj. Pozdrawiam
17:17
czas wysyłki mamy do 4 dni roboczych. Lecz wyjdzie zgodnie z terminem czyli jutro. pozdrawiam
21:43

 

Czyli będzie na piątek. Dobrze. Jakby miała dotrzeć po weekendzie to proszę o wysyłkę na inny adres. Pozdrawiam
22:39

23 czerwca


 

Jest jutro i wieczór. A przesyłka nie wyszła mimo zapewnień...
 
Czy doczekam się wyjaśnień, czy dyskusja na allegro będzie konieczna żeby otrzymać od was choć odrobinę uczciwości i uprzejmości?
20:24
Witam , zgodnie z tym co mamy na allegro czas wysyłki jest do 4 dni czyli max wysyłki jest przewidziany do dzisiaj paczka jest u kuriera DPD Numer nadania: 1000465151429U , wysyłka nastąpiła prędzej niż przewidywano gdyż zakup był przed 22:00 dnia 20 czerwca , rozumiem ze allegro pokazuje Panu czas teoretycznej dostawy na dzisiaj ale pokazało również zapewne od - do i paczka na pewno trafi do Pańs...
ROZWIŃ
22:10

 

Wczoraj zapewniono mnie że paczka wyjdzie dzisiaj. Nie wyszła. Czyli mnie oklamaliscie.
22:16
Witam , nie okłamaliśmy Pana robimy wszystko by paczki wyszły w ustalonym terminie i były przygotowanie należycie .
Wczoraj pisaliśmy czyli 22 czerwca że paczka będzie nadana jutro czyli 23 czerwca a dzisiaj mamy 23 czerwca .
przekazałem nr listu Panu DPD 1000465151429U gdzie paczka dzisiaj zgodnie z ustaleniami została nadana .
Myślę że wszystko jest już jasne .
22:22

 

Mam już dość waszej bezczelności. Traktujecie mnie z góry i protekcjonalnie. Polecam zmianę nastawienia bo w taki sposób raczej klientów nie będzie wam przybywać. Nie chcę już z wami rozmawiać. Rezygnuje z zakupu. Proszę o anulację i zwrot pieniędzy.
22:23
Drodzy państwo oczywiście proszę o nie odbieranie paczki od kuriera , przekazałem wszelkie informację o które Pan pytał a Pan wyzywa mnie od bez szczelnych i od oszustów . Myślę że powinny ochłonąć emocje i przeanalizować naszą rozmowę na spokojnie . Życzę miłej i spokojnej nocy . Pozdrawiam
22:26

 

Dno i dwa metry mułu. Szkoda gadać. Traktujecie klienta jak debila. Sami się prosicie o odpowiednią ocenę. Mam nadzieję że nie przysporzy ona wam klientów. Jesteście beznadziejni. Żałosne.
22:36
Czy może Pan mi napisać co zrobiłem źle ?? Bo przepraszam ale Ja naprawdę nie rozumiem tej sytuacji ??
oznacz moderatorów
56 ODPOWIEDZI 56

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria teraz to już wiem... już pisałem że od miesiąca stosuję tę technikę

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@mix-mce I tak trzymaj , ważniejszy spokój , wielu teraz ma problemy po ,, progress-ie ,,  , cisnęli ile się dało odzyskali parę złotych , a teraz - negatywy , dyskuje , nie odebrane przesyłki / bo po terminie / , jakość leci i sprzedaż też . Kwoty jakie uzyskali z programu zapewne nie rekmpesują strat jakie teraz ponoszą .

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#11 Animator#

Twoja, i innych tutaj, łopatologiczna odpowiedź dla mnie zasługuje na podziękowanie i przeprosiny z mojej strony. Jako kupujący ślepo wierzyłem do tej pory w profesjonalizm platformy handlowej Allegro. Jest bowiem taka zasada handlowa, że najlepszy klient to klient zadowolony. Stąd to moje podkreślenie 'Ameryka', ponieważ wiem, że czy to w USA czy w Anglii normalnym jest np. przyjmowanie zwrotów TV po mistrzostwach z powodu 'ryski' w miejscu mało widocznym, choć sprzedawca doskonale wie, że sprzęt kupiono tylko na czas transmisji sportowych. Podobnie jest z uszkodzeniem przez klienta, w czasie niezbyt odległym od daty zakupu, bo ... instrukcję napisano niezrozumiale dla klienta. Tam uwzględnia się fakt, że klientem może być osoba niepełnosprawna ... umysłowo, ale dokumentu wymagać nie wolno.

Oczywiście w Polsce jest to wciąż nie do pomyślenia, ale Polacy oczekują takich właśnie standardów handlowych co tak bardzo irytuje sprzedających. Wynika to jednak z naszej, narodowej biedy. Tam gdzie towar kosztuje grosze w stosunku do dochodów problemu nie ma. U nas wiele rzeczy wciąż jest 'dorobkiem całego życia', albo uwiązaniem kredytowym. Najlepszym dowodem na to jest propaganda rządowa z hasłem o najtańszym, polskim paliwie w Europie. I wystarczy nie dodać, że tylko dla Niemca. który zarabia wielokrotnie więcej niż my tutaj, by każdy tankujący Polak robił to z uśmiechem na ustach 😂

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@Marc_Oz Twoja odpowiedź jest w stylu 'nie mam nic do powiedzenia to napiszę jakieś bzdury nie na temat żeby ktoś dał lajka"

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#11 Animator#

rozumiem Twoją aluzję i spieszę wyjaśnić, że to była wypowiedź do osób inteligentnych 😅 Poza tym to nie PejsBuk z lajkami

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@Marc_Oz ja preferuję w dyskusjach trzymać się tematów i raczej nie ma to nic wspólnego z inteligencją. Nie jesteśmy kolegami od piwka.

W temacie gdzie kupujący ma wąty do czasu wysyłki i nie potrafi czytać piszesz "wy tacy i owacy biedni zacofani a w ogóle ameryka to raj".

Serio? To jest odpowiedź na inteligentnych?

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#11 Animator#

no to może inaczej: nie zrozumie tego wyborca PiSu z powodu wzmianki o drożyźnie niespotykanej od czasu transformacji ustrojowej pod rządami tej socjalistycznej partyjki

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@Marc_Oz więc teraz postanowiłeś przeskoczyć z tematem do polityki bo tutaj większa możliwość robienia hałasu niż z obrażania ludzi inteligentnych?

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#11 Animator#

inteligenty zrozumiałby to wcześniej 😂

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@Marc_Oz kiedy wcześniej? Jak narzekałeś na sprzedających że nie są jak sklepy w USA czy UK?

Czy po tym jak wyedytowałeś posta jak ja już na niego odpowiedziałem?

ja wiem że są ludzie którzy wszędzie doszukują się powiązań z polityką byle by tylko ponarzekać i znaleźć swoich ziomków bo narzekać wspólnie zawsze raźniej ale może bez przesady? Załóż sobie osobny temat a nie podpinaj się pod cudze jak nie masz nich nic do powiedzenia.

oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@meble-loftstyle  Prawdopodobnie trafiliście na niezrównoważonego człowieka, przykro 😕

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#11 Animator#

Człowieku, klient niezrównoważony to też klient i należy mu się szacunek! podobnie może być z Tobą, gdy w szpitalu powiedzą Ci kiedyś, że łysych nie leczą 🤣

oznacz moderatorów

hurtkosmetyki_pl
#10 Popularyzator#

U nas była podobna sytuacja. Normalnie mamy ustawione w aukcjach wysyłkę na 1 dzień roboczy.

Ze względu na planowane wolne 17.06 (dzień po Bożym Ciele), 15.06 ustawiłem w aukcjach czas wysyłki na 3 dni robocze, tak na wszelki wypadek, a i tak po powrocie miałem założonych chyba 7 dyskusji z powodu nie wysłania paczek. Część klientów zrozumiało moje wyjaśnienia dotyczące Przewidywanej daty dostawy podawanej przez allegro ale nie wszyscy.

Podejrzewam że od jednego klienta i tak dostaniemy negatywa bo kompletnie nie przyjmował żadnych argumentów pomimo wysłania screenów z ofert gdzie miał podane gdzie pokazuję się czas wysyłki ustawiony przez nas a gdzie ten wyświetlany przez bzdurne algorytmy allegro.

Taki już los sprzedających na allegro 😛

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@hurtkosmetyki_pl dokładnie. W tym momencie pole "wysyłka w ciągu" w ofercie nie ma żadnego znaczenia, można sobie ustawić cokolwiek a allegro i tak pokazuje kupującemu to co chce.

Podobno allegro usuwa negatywy wystawione z tego powodu... podobno - bo mi nie chcieli usunąć.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@hurtkosmetyki_pl informacja od allegro była ,że dzień po Bożym Ciele jest dniem roboczym i jeśli chcesz wolne należy ustawić urlop .

oznacz moderatorów

hurtkosmetyki_pl
#10 Popularyzator#

Z tego co pamiętam była informacja żeby wydłużyć odpowiednio czas wysyłki a nie włączać urlop, aczkolwiek mogę się mylić.

Decyzja o wolnym w piątek 17 zapadła dosłownie chwilę przed Bożym Ciałem a urlop na allegro trzeba włączyć z wyprzedzeniem.

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria allegro wysyłało maile że oprócz urlopu i zakończenia wszystkich ofert można było jeszcze zmienić czas wysyłki w ofertach, i wielu tak zrobiło.

Allegro tylko nie wspomniało że to owszem chroni przed spadkiem w statystykach ale nie chroni przed kupującym który w piątek po Bożym Ciebie widzi "dostawa w poniedziałek", a to akurat nie zniknie tak sobie.

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#11 Animator#

Hmmm, jako kupujący potwierdzam. Założenie osobiste, że nie uwzględniono długiego łyk'endu, okazało się zbawienne i obeszło się bez nerwów. No, ale w moim przypadku tak czy siak siedziałem w chałupie na d...e, zamiast robić wypad na długi weekend i martwić się kurierem, który może dobijać się do drzwi pod moją nieobecność. I to jest sedno sprawy!

oznacz moderatorów

nilo
#7 Wielbiciel#

Taa. Jak miałem zagraniczną paczkę, przewoźnik FedEx. W śledzeniu mi wyświetlało przewidywany czas dostawy na 22-23.06.2022. I nawet dostałem 11.06.2022 sms, że przewidywany termin dostarczenia 22.06. No to sobie myśle. Napewno będzie po długim.A 17.06 o 8:14 sms od FedEx takiej treści "Dzień dobry. Dziś kurier dostarczy paczkę o nr." W FedEx nie ma możliwości kontaktu z kurierem. Trzeba siedzieć na dupie i czekać aż przyjedzie, a jeżdżą do 1800. A 17.06 miałem wolne na firmie. No więc nici z długiego, bo musiałem siedzieć sam na firmie, bo jeszcze mi zwrot zrobi, pomimo,że kurier ma podjąć dwie próby dostarczenia paczki. Tak, miałem takie przypadki. Ponowna wysyłka na mnie, bo sprzedawca z Chin czy Kanady widzi w śledzeniu, że kurier mnie nie zastał, a nie widzi, że była tylko jedna próba dostarczenia paczki. A FedEx też ma gdzieś, że dwa razy kurier powinien podjechać.

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#11 Animator#

To zależy od człowieka, nie od firmy! Trzy przypadki: 1) kurierowi nie chciało się chyba podjechać skoro siedząc w domu sygnału żadnego nie było, a w sieci widzę zapis 'nie dostarczono; błędny adres'; adres był OK choć droga zawiła i pewnie się kurier zgubił, imo 2) firma uprzedza wizytę kuriera o 8-mej rano mejlem, a mnie już nie ma w domu, więc dzwonię do człowieka, że najwcześniej mogę być w południe. ten oddzwania 11:30 i spotykamy się po drodze; 3) firma uprzedza mejlem wizytę kuriera, a ja próbuję zmienić termin i dzwonię do człowieka, a w słuchawce słyszę 'nie ma takiego numeru' i potem szukam paczki po ich bazach. I to jedna firma, której nazwy nie wymienię, bo najczęściej są w porządku. I myślę, że dzieje się tak w każdej, czyli decydują ludzie, nie marka.

oznacz moderatorów